نوکيا يک سرويس جديد بازي موبايلي ارايه مي کند

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، نوکيا گزارش داد که با ارايه اين سرويس جديد کاربران اين شرکت مي توانند به راحتي بازي هاي مورد علاقه خود را خريداري يا دانلود کنند.نوکيا اعلام کرد سرويس جديد N-Gageنوکيا محدود به گوشي هاي مدل N81و گوشي هاي سري N95 اين شرکت خواهد بود.نوکيا همچنين …

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، نوکيا گزارش داد که با ارايه اين سرويس جديد کاربران اين شرکت مي توانند به راحتي بازي هاي مورد علاقه خود را خريداري يا دانلود کنند.
نوکيا اعلام کرد سرويس جديد N-Gageنوکيا محدود به گوشي هاي مدل N81و گوشي هاي سري N95 اين شرکت خواهد بود.
نوکيا همچنين اعلام کرد با ارايه اين سرويس کاربران مي توانند ۳۰بازي در نظر گرفته شده را با ارزشي حدود ۹ تا ۱۶دلار خريداري کنند .
اين شرکت اعلام کرد که تعداد بازي هاي در دسترس علاقه مندان را در طول سال جاري به بيش از ۶۰ بازي خواهد رساند. 
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارد.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي  بيش از ۵۱ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
اين شرکت سال گذشته ۴۴۰ ميليون دستگاه گوشي همراه فروخته است ونزديک به ۴۰درصد سهم بازار تلفن همراه جهان را در اختيار دارد.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا