برنده نهايي اپراتور سوم نيمه اول سال جاري انتخاب مي شود

سعيد مهديون در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: کليات پروانه فعاليت اپراتور سوم توسط کميسيون تنظيم مقررات به تصويب رسيده است و بر اساس آن ساير اسناد مزايده اين پروژه نيز در حال آماده سازي توسط مرکز تحقيقات مخابرات ايران است.وي با تاکيد بر اينکه بزودي اين اسناد پس از نهايي شدن …

سعيد مهديون در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: کليات پروانه فعاليت اپراتور سوم توسط کميسيون تنظيم مقررات به تصويب رسيده است و بر اساس آن ساير اسناد مزايده اين پروژه نيز در حال آماده سازي توسط مرکز تحقيقات مخابرات ايران است.
وي با تاکيد بر اينکه بزودي اين اسناد پس از نهايي شدن از سوي مشاور پروژه (مرکز تحقيقات مخابرات ) در اختيار مجري پروژه قرار خواهد گرفت اضافه کرد: طبق برنامه زمان بندي قبل از نيمه اول سال جاري؛ اپراتور سوم تلفن همراه کشور را انتخاب مي کنيم.
مهندس مهديون خاطرنشان کرد:پس از صدور پروانه فعاليت اپراتور سوم،اين اپراتور ظرف مدت ۹ ماه بهره برداري از اين پروژه را آغاز مي کند.
به گفته اين مقام مسئول برنامه زماني فعاليت اپراتور سوم و جزييات پروانه آن پس از تاييديه نهايي کميسيون تنظيم مقررات اطلاع رساني خواهد شد.
اين در حالي است که اخيرا يک مقام آگاه در سازمان تنظيم مقررات اجرايي شدن پروژه اپراتور سوم تلفن همراه در کشور را تا پايان سال جاري دور از ذهن عنوان و با بيان اينکه به طور قطع اعلام فراخوان مزايده اپراتور سوم بيش از ۳ ماه آينده به طول خواهد انجاميد تاکيد کرد:به نظر مي رسد تا پايان سال جاري تنها فراخوان اين مزايده آماده اعلام شود.
پيش از اين قرار بود برنده پروژه اپراتور سوم خرداد ماه سال جاري مشخص شود و اين اپراتور از آذر ماه فعاليت خود را آغاز کند.
۱۲۸/  13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا