شرکت CRE8 استفاده از “ويندوز لايو” را در تلفن همراه ممکن ساخت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “استاف”، “ويندوز لايو” (Windows Live) يک سرويس پيام فوري است که امکان ارسال و دريافت پيام ها، عکس ها  و ويديوهاي منابع مختلف از طريق ايميل ، ذخيره و بارگذاري فايلها و مطالب در بلاگ ها را براي کاربر فراهم مي کند. “ويندوز لايو” تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “استاف”، “ويندوز لايو” (Windows Live) يک سرويس پيام فوري است که امکان ارسال و دريافت پيام ها، عکس ها  و ويديوهاي منابع مختلف از طريق ايميل ، ذخيره و بارگذاري فايلها و مطالب در بلاگ ها را براي کاربر فراهم مي کند.
“ويندوز لايو” تا کنون فقط در رايانه قابل استفاده بود اما شرکت CRE8 اين نرم افزار را توسعه داده و اين سرويس را در تلفن همراه ارايه مي دهد.
” کريس تينش” مدير اجرايي شرکت CRE8 که دفتر مرکزي آن در تگزاس قرار دارد،  گفت که يک سال زمان صرف توسعه اين نرم افزار شده است و اين سرويس براي اولين بار در برزيل ارايه شد.
موتورولا و اپراتور برزيلي “ويوو” نيز اين سرويس را ارايه مي دهند و موتورولا اين سرويس را به عنوان بسته اي تشويقي براي فروش تلفن هاي همراه خود عرضه  مي کند. 
مشترکان بايد براي استفاده نامحدود از اين سرويس ماهانه ۲۵/۵ دلار پرداخت کنند، اين مبلغ به قبض آنها اضافه مي شود.
در آمدهاي حاصله بين “ويوو”، مايکروسافت” و CRE8 تقسيم مي شود.
“ويوو” (Vivo)  بزرگترين اپراتور تلفن همراه در برزيل و آمريکاي جنوبي است و ۲۸ ميليون مشترک دارد.
در برزيل ۳۸ ميليون کاربر فعال Microsoft Live وجود دارند، بنابراين حتي اگر فقط يک درصد از اين افراد تصميم بگيرند که از اين سرويس در تلفن هاي همراه خود استفاده کنند، ماهانه ۱۹۰ هزار دلار (سالانه ۲۸/۲ ميليون دلار)  براي شرکت CRE8 در آمد خواهد داشت.
“تينش” اظهار اميدواري کرد که در ۱۲ ماه آينده با ۱۵ شرکت تلفن همراه در آسياي جنوبي و آمريکا قرارداد ببندند.
۱۱۳/۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا