رکود بازار سيم کارت همراه اول در پايتخت

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا در بازار تهران حاکي از آن است که اکثر فروشندگان تا کنون تغيير نوساني در قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار اعمال نکرده اند و همچنان شاهد رکود اين نوع سيم کارت ها هستند.در همين حال اکثر فروشندگان معتقدند که بي رونقي بازار سيم کارت از جمله …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته خبرنگار موبنا در بازار تهران حاکي از آن است که اکثر فروشندگان تا کنون تغيير نوساني در قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار اعمال نکرده اند و همچنان شاهد رکود اين نوع سيم کارت ها هستند.
در همين حال اکثر فروشندگان معتقدند که بي رونقي بازار سيم کارت از جمله سيم کارت هاي ثابت همراه اول (۰۹۱۲) که از اواسط اسفند ماه آغاز گزديده است همچنان ادامه دارد.
در زمان حاضر سيم کارت کارکرده کد”۱″ به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
 در همين حال سيم کارت صفر کد “۲” به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار  ريال و کارکرده آن به مبلغ چهار ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رود.
سيم کارت  صفر کدهاي  سه،چهار،پنج،شش،هفت و هشت به ترتيب با مبلغ چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۵۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال در  پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران  به فروش مي رسد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا