بهره برداري آزمايشي از دو مرکز جديد پيام کوتاه تلفن همراه آغاز شد

محمدحسين فلاح اصغري در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:دو مرکز پيام کوتاه کوشک تهران و اصفهان  که نصب و آماده راه اندازي است ،براي روزهاي نخستين سال جديد به صورت آزمايشي مورد بهره برداري قرار گرفت.وي با بيان اينکه اين مراکز با انجام تست نهايي وارد شبکه خواهند شد تصريح کرد:مراکز فعلي …

محمدحسين فلاح اصغري در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:دو مرکز پيام کوتاه کوشک تهران و اصفهان  که نصب و آماده راه اندازي است ،براي روزهاي نخستين سال جديد به صورت آزمايشي مورد بهره برداري قرار گرفت.
وي با بيان اينکه اين مراکز با انجام تست نهايي وارد شبکه خواهند شد تصريح کرد:مراکز فعلي SMS ظرفيت کافي براي سرويس دهي به مشترکان را دارد و فعلا ضرورتي براي استفاده از اين دو مرکز وجود ندارد.
فلاح اصغري با تاکيد بر اينکه ظرفيت هر يک از اين دو مرکز هزار پيامک در ثانيه است يادآور شد:اين مراکز ۵/۲ تا ۳ ميليون مشترک را سرويس دهي خواهد کرد.
به گفته اين مقام مسئول اوايل ارديبهشت ماه سال جاري و با توزيع مرحله بعدي سيم کارت هاي همراه اول اين مراکز نيز به مراکز فعلي پيام کوتاه اضافه خواهند شد.
هم اکنون ۸ مرکز پيام کوتاه در تهران ،اروميه ،مشهد، شهرکرد ،بابل و شيراز به مشترکان همراه اول سرويس مي دهند.
گفتني است مشترکان همراه اول در اولين روز سال نو بالغ بر ۲۱۵ ميليون پيام کوتاه ارسال کردند که به ادعاي مسئولان اپراتور اول با وجود اين حجم بالاي ترافيک، اختلال خاصي در شبكه تلفن همراه به وجود نيامد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا