ال جي تلکام به کاربران تلفن همراه سرويس اينترنت موبايلي ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کورياتايمز، بر اساس اين گزارش اين شرکت سرويس “Oz” ارايه مي دهد که بر اساس آن سرويس دانلود نامحدود اطلاعات و ديتا در اختيار کاربران قرار مي گيرد. شرکت ال جي تلکام با ارايه سرويس اينترنتي مرورگري گسترده و پيشرفته رقيبي براي سرويس هاي اينترنتي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کورياتايمز، بر اساس اين گزارش اين شرکت سرويس “Oz” ارايه مي دهد که بر اساس آن سرويس دانلود نامحدود اطلاعات و ديتا در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
شرکت ال جي تلکام با ارايه سرويس اينترنتي مرورگري گسترده و پيشرفته رقيبي براي سرويس هاي اينترنتي موبايلي محلي را با يک قيمت مناسب به رقابت مي طلبد.
به تازگي يکي از سه اپراتور کوچک کره سرويس Oz را که به کاربران امکان دانلود نامحدود اطلاعات را مي دهد، با قيمت ۶ دلار به شکل ماهانه ارايه کرده است.
اين سرويس اطلاعاتي ارزان ترين سرويسي است که ارايه مي شود.
اين شرکت اميدوار است که سياستي را که براي قيمت اين سرويس در پيش گرفته وجه تمايز وي با رقباي قدرتمندي چون SK تلکام و KTF باشد.
مدير اجرايي شرکت ال جي تلکام اظهار داشت کاربران تلفن همراه بايد به سايت اين شرکت سر بزنند تا به سرويس اينترنت موبايلي دسترسي پيدا کنند.
به اين ترتيب کاربران مي توانند از طريق تلفن همراه در هر جايي به دنياي گسترده اينترنت دسترسي داشته باشند.
سرويس اينترنت موبايلي در کره جنوبي به شکل محدود از طريق شرکت هاي مخابراتي و ارتباطاتي در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
اين سرويس ها بسيار کند و دسترسي به سايت هاي مختلف اغلب غير ممکن است به طوري که نه تنها کاربران بلکه شرکت هاي اينترنتي و سازندگان خارجي تلفن همراه در اين رابطه نااميد هستند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا