گوشي N96 نوکيا،کامپيوتر چند رسانه اي

اين گوشي داراي يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ است. ۱۶ گيگابايت حافظه داخلي را پشتيباني مي کند و قابليت پخش فرمت هاي ويديويي مختلف، با کيفيت بالا را داراست. گوشي دو طرفه N96 سرفصل مهيج تازه اي را در خانواده گوشي هاي تلفن چند منظوره گشوده است. انتظار مي رود که عرضه کامپيوتر چند رسانه …

اين گوشي داراي يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ است. ۱۶ گيگابايت حافظه داخلي را پشتيباني مي کند و قابليت پخش فرمت هاي ويديويي مختلف، با کيفيت بالا را داراست. گوشي دو طرفه N96 سرفصل مهيج تازه اي را در خانواده گوشي هاي تلفن چند منظوره گشوده است. انتظار مي رود که عرضه کامپيوتر چند رسانه اي N96 در سه ماهه سوم سال ۲۰۰۸ آغاز گردد. قيمت تقريبي اين گوشي بدون در نظر گرفتن يارانه و ماليات، ۵۵۰ يورو تخمين زده مي شود.
گوشيN95 در سال ۲۰۰۷ نشانه اي از به پيوستن اينترنت و قابليت هاي جابجايي در خود داشت. N95 با فروش  بالاي هفت ميليون دستگاه، نحوه استفاده از گوشي تلفن همراه را تغيير داد.
به گزارش روابط عمومي نوکيا به نقل از  “جوناس گاست” (Jonas Geust )، مسئول نظارت بر اکتشافات نوکيا مي گويد: پس از موفقيت N95، ما با ارائه مدل N96، کارايي بالاتري را در دسترس قرار داده ايم.امروزه استفاده از تصاوير ويديويي  و تلويزيوني به علت بالا رفتن توانايي هاي اينترنت، در بين افراد گسترش يافته است. N96 با صفحه نمايشي بزرگ و درخشان و قابليت اتصال پر سرعت و همچنين ارائه تصاوير ويديويي با کيفيت بالا، پنجره جديدي را به دنياي سرگرمي ها گشوده است.
در اين گوشي، دسترسي به تصاوير ويديويي از طريق اينترنت بسيار سريع و آسان است. گوشي نوکياي N96 فرمت هاي متداول ويديويي، مانند: MPEG-4، مديا پلير و فلش را پشتيباني کرده و تماشاي برنامه هاي مورد علاقه شما را آسان مي سازد. انتقال و دسترسي به تصاوير ويديويي به وسيله اتصال USB20 و با کمک WLAN و HSDPA سريع تر انجام مي شود. در مراکز منتخب فروش، گيرنده DVB-H، براي دريافت زنده تصاوير تلويزيوني، همراه با راهنماي خودکار برنامه به روز رساني، ارائه مي شود. حافظه عظيم ۱۶ گيگابايتي مي تواند در حدود ۴۰ ساعت تصاوير ويديويي را در خود ذخيره کند. ظرفيت حافظه گوشي نوکياي N96 قابل افزايش نيز است. کارتهاي مايکروي SD قابل انتخاب، مانند کارت جديد هشت گيگابايتي SDHC نوکيا، MU-43، مي توانند حافظه گوشي را تا ۲۴ گيگابايت افزايش دهند. براي راحتي بيشتر، پشت قاب N96 پايه اي نصب شده که شما را قادر مي سازد تا بتوانيد گوشي خود را بدون در دست گرفتن بر روي آن قرار دهيد.
مرکز تصاوير ويديويي نوکيا، امکاناتي را در اختيارتان قرار مي دهد تا بتوانيد در يک مجموعه متنوع به جستجو بپردازيد. اين مجموعه، از پيش پرده هاي سينمايي و فيلم هاي کمدي تا اخبار روز را، به کمک بانکهاي اطلاعاتي جهاني وابسته به شبکه هاي گوناگون مانند: يوتابو، رويترز و سوني پيکچرز، در اختيارتان قرار مي دهد. فهرست عنوان هاي تصاوير ويديويي اينترنتي، به طور بي وقفه به وسيله شبکه هاي اطلاع رساني محلي و کشوري رو به گسترش است.
براي فراهم کردن شرايط تجربه اي فوق العاده به هنگام گوش دادن به موسيقي، گوشي نوکياي N96، کليدهايي چند منظوره، يک هدفون ۵/۳ ميليمتري قابل اتصال و بلندگوهاي توکار ۳D استريو را در اختيارتان قرار مي دهد. برنامه کاربردي جهت ياب در گوشي نوکيا، نقشه هاي کاملتري را با جزئيات شهري و چشم اندازهاي ماهواره اي در اختيارتان گذاشته و امکانات بهتري مانند: راهنماهاي شهري، وضعيت چراغهاي عابر پياده و جهت ياب سخنگوي اتومبيل را شامل مي شود.
دوربين پنج مگاپيکسلي همراه با اپتيک کارل زايس، فلاش و چراغ تصويربرداري، گوشي نوکياي N96 را سرآمد مي گرداند. موارد ذکر شده به شما اين امکان را مي دهد تا با ضبط کردن ۳۰ فريم در هر ثانيه، کيفيتي مشابه با DVD داشته باشيد. به علاوه، با کمک A-GPS يکپارچه، امروزه مصرف کنندگان مي توانند عکس هاي خود را با مشخص کردن محدوده، ژئوتگ کرده و با افرادي که آن لاين هستند سهيم شوند.
مدل نوکياي N96، طبيعتا سيستم خدمات اينترنتي خانواده Ovi نوکيا را پشتيباني مي کند. اين سيستم، نقشه ها، موسيقي، مشارکت رسانه اي و بسياري خدمات ديگر را در بر مي گيرد.
نوكيا از شركت هاي پيشرو جهان در زمينه ارتباطات سيار است كه رشد و پايداري آن ناشي از تحرك وسيع اين صنعت است. نوكيا ارتباط مردم با يكديگررا با اطلاعاتي  كه براي آنها از طريق محصولاتي با كاربرد آسان و ابتكارآميز مانند تلفن هاي همراه، وسايل و راه حل هايي براي ثبت تصاوير، بازي ها، رسانه ها و شركت ها فراهم نموده، برقرار مي كند. همچنين نوكيا عرضه كننده تجهيزات، راه حل ها و خدمات براي اپراتورهاي شبكه و شركت هاي بزرگ است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا