ارايه سرويس جديد پيام کوتاه خريد کالا در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “فاينکسترا”، اين سرويس پيام کوتاه جديد موسوم به ” TextBuyIt” به کاربران امکان جستجوي محصولات و خريد از طريق ارسال پيام کوتاه را مي دهد. براي پيدا کردن يک کالا يا محصول، کاربران آمريکايي بايد پيام کوتاهي را به سايت اين فروشگاه ارسال کنند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “فاينکسترا”، اين سرويس پيام کوتاه جديد موسوم به ” TextBuyIt” به کاربران امکان جستجوي محصولات و خريد از طريق ارسال پيام کوتاه را مي دهد.
براي پيدا کردن يک کالا يا محصول، کاربران آمريکايي بايد پيام کوتاهي را به سايت اين فروشگاه ارسال کنند و نام کالا يا کد UPC را نيز وارد کنند.
پس از چند ثانيه اطلاعات کالا همراه با قيمت آن براي کاربر از طريق پيام کوتاه ارسال مي شود.
در صورتي که کاربر تصميم به خريد کالا گرفت،  مي تواند ارقام خاصي را که مربوط به آن کالا است وارد کرده و شماره تلفني را براي سفارش کالا دريافت کند.
از کاربراني که براي اولين بار از اين سرويس استفاده مي کنند آدرس ايميل و کد پستس خريد آنها خواسته مي شود تا در حساب “آمازون” ثبت شود.
به گفته “هووارد گفن” مدير بخش پرداخت هاي آمازون، کاربران اين سرويس مي توانند در هر زمان و هر مکاني که هستند کالاي مورد نظر خود را سفارش داده و خريداري کنند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا