توزيع گوشي کمياب F500 سامسونگ با گارانتي رسمي آغاز شد

به گزارش خبرنگار موبنا، چندي پيش اين مدل از برند سامسونگ در ويترين اکثر مغازه هاي بازار جمهوري به دليل عرضه نشدن توسط عمده وارد کنندگان غير قانوني ديده نمي شد ولي در حال حاضر با گارانتي شرکت “پارس مايکروتل” توزيع مي شود.“آرش محمديان” از فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در اين باره گفت: گوشي F500 …

به گزارش خبرنگار موبنا، چندي پيش اين مدل از برند سامسونگ در ويترين اکثر مغازه هاي بازار جمهوري به دليل عرضه نشدن توسط عمده وارد کنندگان غير قانوني ديده نمي شد ولي در حال حاضر با گارانتي شرکت “پارس مايکروتل” توزيع مي شود.
“آرش محمديان” از فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در اين باره گفت: گوشي F500 که به عنوان يکي از گوشي هاي الترا محسوب مي شود از بدو ورود به بازار به دليل شيک بودن و حالت چرخشي صفحه نمايش آن مورد استقبال اکثر کاربران اين برند در سطح بازار تلفن همراه قرار گرفت.
وي افزود: هم اکنون اين گوشي با بهاي سه ميليون و ۲۹۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
از ويژگي هاي بارز در اين گوشي دو رو بودن آن است که از يک طرف امکانات تلفن را دارد و روي ديگر آن يک media player است .
گوشي سامسونگ مدل F500 مشكي رنگ با ضخامت ۷/۱۰ ميلي متر در ماه دسامبر سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده است.
همچنين اين گوشي مجهز به دوربين عكاسي و فيلمبرداري دو مگاپيكسلي، پخش كننده صداي پلي فونيك با قابليت ارتقاء حافظه micro sd است.
گنجايش حافظه در اين گوشي ۴۱۰ مگابايت است و همچنين از کارت حافظه جانبي microSD برخوردار است.
در گوشي سامسونگ مدل F500 از باتري “li-ion” استفاده شده كه امكان مكالمه تا دو ساعت و ۳۰ دقيقه را به طور مداوم به کاربر مي دهد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا