مراقب باشيد به SMS معتاد نشويد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تکرادار”، پيام کوتاه نيز در کنار اينترنت و بازي هاي کامپيوتري در جمع موارد و عوامل اعتياد آور قرار گرفت. روزنامه American journal of psychiatry” به نقل از دکتر”جرالد بلاک” نوشته شده است که ارسال بيش از حد پيام کوتاه نشانه اختلالات ذهني است. …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تکرادار”، پيام کوتاه نيز در کنار اينترنت و بازي هاي کامپيوتري در جمع موارد و عوامل اعتياد آور قرار گرفت.
روزنامه American journal of psychiatry” به نقل از دکتر”جرالد بلاک” نوشته شده است که ارسال بيش از حد پيام کوتاه نشانه اختلالات ذهني است.
بلاک در اين مقاله اعلام کرده است: کاربراني که به اين اعتياد دچار مي شوند، هنگامي که تلفن همراه را از آنها دور مي کنيم، دچار پريشاني و سردرگمي شده و تلاش مي کنند آن را بدست آورند.
پس از اعتياد به اينترنت که در جهان رشد بي رويه اي داشته است امروزه پيام کوتاه نيز گونه تازه اي از اعتياد را براي کاربران به وجود آورده است.
دکتر بلاک بر اين باور است که اعتياد به اينترنت و پيام کوتاه در دسته بزرگتري از اختلالات رواني به نام “اعتياد ارتباطي” قرار مي گيرد و بازي هاي رايانه اي را نيز شامل مي شود.
به گفته “بلاک” از نشانه هاي اين بيماري تلاش براي انکار آن است و بيمار معمولا از اين اتهام احساس شرم مي کند.
۱۱۲ / ۱۴
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا