استفاده از سرگرمي هاي موبايلي بشدت روبه افزايش است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” ، آمار مراکز رسمي و تحقيقاتي حاکي از آن است که کاربران هم اکنون از تلفن همراه  شبيه دستگاه هاي بازي استفاده مي کنند به طوري که در سال ۲۰۰۶ ميلادي  38 درصد نوجوانان از تلفن همراه براي گوش دادن به موسيقي استفاده مي کردند که هم اکنون اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” ، آمار مراکز رسمي و تحقيقاتي حاکي از آن است که کاربران هم اکنون از تلفن همراه  شبيه دستگاه هاي بازي استفاده مي کنند به طوري که در سال ۲۰۰۶ ميلادي  38 درصد نوجوانان از تلفن همراه براي گوش دادن به موسيقي استفاده مي کردند که هم اکنون اين ميزان به ۷۱ درصد رسيده است.
براساس اين آمار ۸۰ درصد نوجوانان در کشورهايي چون سنگاپور، ايتاليا، استراليا، ژاپن و فنلاند و ۷۸ درصد نوجوانان در انگلستان از دستگاه تلفن همراه  براي گوش دادن به موسيقي استفاده مي کنند.
۷۰ درصد کاربران نيز اظهار داشته اند که از گوشي براي عکسبرداري و ويديو استفاده مي کنند که اين ميزان در سال ۲۰۰۶ ميلادي حدود ۱۱ درصد بوده است.
هم اکنون ۶۴ درصد کاربران تلفن همراه از بازي هاي موبايلي استفاده مي کنند در حالي که در سال ۲۰۰۶ حدود ۵۱ درصد کاربران از اين کاربردها بهره مي برند و يک چهارم کاربران نوجوان از اين دستگاه ها براي اتصال به اينترنت و ايميل استفاده مي کنند.
ميزان استفاده از تلفن همراه در جهت ارسال پيام کوتاه در ميان نوجوانان از جذابيت خاصي برخوردار است به طوري که آمار نشان مي دهد که ۸۸ درصد کاربران نوجوان از طريق پيام کوتاه با يکديگر ارتباط برقرار مي کنند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا