کاهش محبوبيت گوشي هاي نوکيا در ميان نوجوانان

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “پاکت لينت”، اين درحالي است که گوشي هاي سامسونگ و سوني اريکسون با ارايه سرگرمي هاي موبايلي در بين نوجوانان روبه افزايش گذاشته است.به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پاکت لينت، بر اساس اين گزارش نوکيا در ۱۵ کشور از ۳۱ …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “پاکت لينت”، اين درحالي است که گوشي هاي سامسونگ و سوني اريکسون با ارايه سرگرمي هاي موبايلي در بين نوجوانان روبه افزايش گذاشته است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پاکت لينت، بر اساس اين گزارش نوکيا در ۱۵ کشور از ۳۱ کشور جهان از جمله در بازارهاي  انگلستان، آلمان، دانمارک و هلند سهم خود را به سوني اريکسون واگذار کرده است.
بااين حال نوکيا در سال ۲۰۰۶ ميلادي در همه اين بازارها  رتبه اول را داشته است و سهم اين شرکت فنلاندي در فصل چهارم سال ۲۰۰۷ميلادي در بازار جهاني تلفن همراه به ۴۰ درصد رسيد.
برغم اين که نوکيا در بازارهاي جهاني تلفن همراه  سهم بسيار بالايي دارد اما ميزان علاقه نوجوانان به گوشي هاي نوکيا افزايش نيافته است و اين مساله ناشي از تغيير ذايقه و نوع استفاده از موبايل در ميان نوجوانان است.
۱۳۵/۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا