طرح استفاده از تلفن همراه در شرکت “ايرفرانس” اجرا شد

مرحله اول اين طرح  در ماه دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي به اجرا درآمد. به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، مسافران اين خطوط هوايي به اين ترتيب مي توانند با استفاده از تلفن همراه در ارتفاع ۳۰ هزار فوتي تماس داشته باشند، ايميل دريافت و ارسال کرده …

مرحله اول اين طرح  در ماه دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي به اجرا درآمد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، مسافران اين خطوط هوايي به اين ترتيب مي توانند با استفاده از تلفن همراه در ارتفاع ۳۰ هزار فوتي تماس داشته باشند، ايميل دريافت و ارسال کرده و به تبادل پيام هاي فوري اقدام کنند.
براي استفاده از اين سرويس ها  دراين خط هوايي ، تلفن همراه مسافران بايد از پشتيباني سرويس رومينگ برخوردارباشد.
مسافران مي توانند به راحتي و با شماره گيري کد هاي بين المللي تلفن  دو صفر يا + – و سپس کد کشور و سرانجام با شماره تلفن مورد نظرشان  ( بدون صفر) ارتباط برقرارکنند.
با استفاده از شبکه “پيکوسل” برقراري  تا ۱۲ مکامله تلفني بطور همزمان و همچنين ارسال و دريافت ايميل و پيامهاي متني بدون محدوديت ، در پروازهاي شرکت ياد شده امکان پذير مي باشد.
شرکت ايرفرانس اعلام کرده است ،پس از دريافت بازخوردها دراين زمينه ازسوي مسافران و بررسي چگونگي آنها ، اين شرکت درباره اين که درتمامي پروازهايش اين سرويس را راه اندازي کند يا نه ، تصميم گيري مي کند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا