مدل C902 سوني اريکسون

 وزن اين گوشي ۱۰۷ گرم است و بدنه آن طوري طراحي شده که در برابر گرد و غبار مقاوم و ضد خش است. C902 ابعاد خوبي دارد که نه تنها به عنوان يک گوشي همراه بلکه به عنوان يک دوربين ديجيتال مناسب نيز به شمار مي آيد. گوشي همراه سوني اريکسون مدل C902 به عنوان يک …


 وزن اين گوشي ۱۰۷ گرم است و بدنه آن طوري طراحي شده که در برابر گرد و غبار مقاوم و ضد خش است.
 C902 ابعاد خوبي دارد که نه تنها به عنوان يک گوشي همراه بلکه به عنوان يک دوربين ديجيتال مناسب نيز به شمار مي آيد.
گوشي همراه سوني اريکسون مدل C902 به عنوان يک گوشي همراه دوربين‌دار به شما امکان مي‌دهد که از صحنه‌هاي بکر و مهيج زندگي خود خاطرات بسيار زيبايي را ثبت کنيد.
 دوربين اين گوشي کليد مخصوص خود را دارد. اين دوربين يک دوربين ديجيتال پنج مگاپيکسلي است که عکس‌هاي بسيار خوب و باکيفيتي را ارائه مي‌کند. تصاوير آن ۱۹۴۴ در ۲۵۹۹ پيکسلي است.
اين دوربين قابليت‌هايي مثل امکان فيلمبرداري، فلاش، هشت کليد لمسي و مشخصه‌ي اتوفوکوس را به شما ارائه مي‌کند.
همچنين دوربين ديگري نيز براي مکالمه‌هاي تصويري در نظر گرفته شده است.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش C902 0/2 اينچي بوده که از رزولوشني برابر با ۳۴۰در۲۲۰پيکسل برخوردار است.
اين صفحه نمايش از نوع TFT است و ۲۵۶ هزار رنگ را نمايش مي‌دهد.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي سوني اريکسون C902 يک حافظه ۱۶۰ مگابايتي است که با استفاده از کارت‌هاي حافظه M2 قابل ارتقاست. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS، اي‌ميل و پيام کوتاه اشاره کرد. پخش‌کننده موسيقي اين گوشي از فرمت‌هاي MP3،AAC و MPEG4 پشتيباني مي‌کند. راديو FM به همراه RDS، هندزفري داخلي، TrackID، قابليت يادداشت صوتي و امکانات بسيار ديگري در اين گوشي در نظر گرفته شده که کاربران را راضي خواهد کرد.
گوشي همراه سوني اريکسون مدل C902 از شبکه‌هاي UMTS / HSDPA 2100 و EDGE / GPRS 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتيباني مي‌کند.
** باتري
باتري مصرفي در اين مدل سوني اريکسون يک باتري استاندارد يون ليتيوم ۹۳۰ mAh است که براي مدتي معادل ۴۰۰ ساعت حالت استندباي و ۹ ساعت مکالمه مفيد کار مي‌کند.
** سخن آخر
پيش بيني مي شود که گوشي C902 سوني اريکسون تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه شود و مورد استقبال اکثر کاربران اين برند قرار گيرد.
تا کنون رقم دقيقي در مورد قيمت اين گوشي اعلام نشده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا