پروژه اپراتور سوم تا پايان سال جاري عملياتي نمي شود

در حالي که مقامات وزارت ارتباطات زمان اعلام مزايده اپراتور سوم را پايان زمستان سال ۸۶ وعده داده بودند يک مقام آگاه در اين خصوص به خبرنگار موبنا گفت : در زمان حاضر تنها کليات پروانه اپراتور سوم در کميسيون تنظيم مقررات به تصويب رسيده است و با توجه به اهميت اين پروژه اجرايي شدن …

در حالي که مقامات وزارت ارتباطات زمان اعلام مزايده اپراتور سوم را پايان زمستان سال ۸۶ وعده داده بودند يک مقام آگاه در اين خصوص به خبرنگار موبنا گفت : در زمان حاضر تنها کليات پروانه اپراتور سوم در کميسيون تنظيم مقررات به تصويب رسيده است و با توجه به اهميت اين پروژه اجرايي شدن آن در آذر ماه سال ۸۷ عملي نيست.
به گفته اين مقام مسئول تدوين پروانه اپراتور سوم تلفن همراه مراحل ابتدايي خود را طي مي کند و زمان زيادي نيست که مجري اين پروژه انتخاب شده است.
وي با بيان اينکه به طور قطع اعلام فراخوان مزايده اپراتور سوم بيش از ۳ ماه آينده به طول خواهد انجاميد تاکيد کرد:به نظر مي رسد تا پايان سال جاري تنها فراخوان اين مزايده آماده اعلام شود.
اين مقام آگاه گفت:هيچ الزامي براي اجرايي شدن پروژه اپراتور سوم در سال جاري وجود ندارد.
پيش از اين قرار بود برنده پروژه اپراتور سوم خرداد ماه سال جاري مشخص شود و اين اپراتور از آذر ماه فعاليت خود را آغاز کند.
اپراتور سوم سيم کارت نسل سوم شبکه تلفن همراه را عرضه خواهد کرد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا