يادگيري زبان انگليسي از طريق تلفن همراه در مالزي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دناينديا، در موسسه Xavier در مالزي روش جديدي براي يادگيري زبان انگليسي از طريق تلفن همراه در مقطع راهنمايي مورد آزمايش قرار گرفته است و نتايج آن بيانگر آن بود که استفاده از تلفن همراه مي تواند روش جذابي در يادگيري زبان انگليسي باشد. همچنين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دناينديا، در موسسه Xavier در مالزي روش جديدي براي يادگيري زبان انگليسي از طريق تلفن همراه در مقطع راهنمايي مورد آزمايش قرار گرفته است و نتايج آن بيانگر آن بود که استفاده از تلفن همراه مي تواند روش جذابي در يادگيري زبان انگليسي باشد.
همچنين اين آزمايش نشان داد که اين روش براي تدريس گرامر و بخش نوشتاري زبان انگليسي مفيد خواهد بود.
“گيتا شتي” رييس دانشکده زبان انگليس مالزي و موسسه Xavier مي گويد:
بسياري از مردم از کامپيوتر و ديگر دستگاه هاي اينترنتي قابل حمل براي يادگيري زبان استفاده مي کنند در حالي که مطالعات من  در باره آموزش از طريق تلفن همراه نشان مي دهد که موبايل ساده ترو قابل حمل تر از ديگر دستگاه ها است.
وي مي افزايد که معلمان مي توانند از تلفن همراه يک مرتبه در هفته استفاده کنند. به اين ترتيب از آن راي يادگيري لغت نيز مي توان  استفاده کرد.
بسياري از دانش آموزان از دستگاه تلفن همراه در کلاس درس براي ديدن عکس، ارسال پيام کوتاه و بازي استفاده مي کنند و روش يادگيري زبان انگليسي از طريق تلفن همراه مي تواند راهي براي استفاده بهينه از اين دستگاه  ارتباطي باشد.
۱۳۵/  14


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا