آيين نامه MMS هنوز به تصويب نهايي نرسيده است

محمود خسروي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت :آيين نامه MMS تلفن همراه که توسط سازمان تنظيم مقررات تدوين شد براي تصويب نهايي توسط مراجع مربوطه در جريان است و جلساتي نيز در اين خصوص در حال برگزاري است.وي با بيان اينکه ابلاغ اين آيين نامه منوط به تصويب مراجع مربوطه است …

محمود خسروي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت :آيين نامه MMS تلفن همراه که توسط سازمان تنظيم مقررات تدوين شد براي تصويب نهايي توسط مراجع مربوطه در جريان است و جلساتي نيز در اين خصوص در حال برگزاري است.
وي با بيان اينکه ابلاغ اين آيين نامه منوط به تصويب مراجع مربوطه است گفت : آيين نامه MMS پس از تصويب نهايي و اعمال نظرات ارگان هاي مربوطه از طريق سازمان تنظيم مقررات به اپراتورها ابلاغ مي شود.
اين در حالي است که اوايل اسفندماه سال گذشته ،وزير ارتباطات گفته بود که آيين نامه MMS به تصويب کميسيون تخصصي شوراي عالي انقلاب فرهنگي رسيد و براي طي مراحل بعدي در دستور کار قرار گرفت.
به گفته دکتر محمد سليماني اين آيين نامه توسط مراجع ذيربط تدوين شده بود که پس از اعلام نظر از سوي سازمان‌هاي دست ‌اندرکار اين حوزه ، در کميسيون تخصصي شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصويب رسيد.
بر اين اساس  اين آيين نامه پس از ابلاغ، به عنوان پيوست فرهنگي، به پروانه اپراتور سوم پيوست مي‌شود و در آن شرايط و ضوابط حاکم بر ارايه اين سرويس، تبيين شده است.
گفتني است بالغ بر ۱۰ ماه است که ارائه سرويس MMS تلفن همراه به دليل نبود آيين نامه استفاده از آن بنا به درخواست وزارت ارتباطات ،توسط شورايعالي انقلاب فرهنگي ممنوع شده است.
سرويس MMS امکان ارسال مولتي مديا را از طريق شبکه تلفن همراه فراهم مي کند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا