FCC به هشت طرح کوالکام تاييديه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه کوالکام ضمن اشاره به اين موضوع که اين تاييديه ها شبکه هايي با قدرت ۷۰۰مگاهرتز را شامل مي شود، گفت که اين شرکت طرح ها ي خود را در بوستون، نيويورک، فيلادلفيا و سانفرانسيسکو اجرا مي کند.کميسيون فدرال مخاربرات آمريکا  در سال ۱۹۳۴ميلادي به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه کوالکام ضمن اشاره به اين موضوع که اين تاييديه ها شبکه هايي با قدرت ۷۰۰مگاهرتز را شامل مي شود، گفت که اين شرکت طرح ها ي خود را در بوستون، نيويورک، فيلادلفيا و سانفرانسيسکو اجرا مي کند.
کميسيون فدرال مخاربرات آمريکا  در سال ۱۹۳۴ميلادي به منظور نظارت بر تمام بخش هاي ارتباطي اين کشور تاسيس شد.
مرکز تحقيق و توسعه ارتباطات مخابراتي بي سيم آمريکا درآمد اين شرکت آمريکايي را در فصل اول سال۲۰۰۸ ميلادي، ۲.۴ميليارد دلار پيش بيني کرده است.
درآمد اين شرکت در فصل اول سال ۲۰۰۷ميلادي ۲/۲ميليارد دلار بوده است.
اين شرکت همچنين انتظار دارد که حدود۹۵ ميليونCDMA را در کل بازارهاي جهاني عرضه کند و درآمدي در حدود ۲۱۱ميليون دلار در فصل اول به دست آورد.
“پول اي جاکوبز”مدير کوالکام گفت که در حال حاضر تقاضا براي دستگاههايي مجهز به سرويس CDMA روز به روز در حال افزايش است وکوالکام با تمام امکانات در صدد ارتقاي چيپ ست هاي CDMA است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا