وودافون درباره استفاده از تلفن همراه در مکالمات روزمره هشدار داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “تلکام دات کو دات يو کي” ، وودافون انگليس اخيرا نتايج تحقيقي را منتشر کرده است که نشان مي دهد بيش از ۷۰ درصد از تمامي کارگران  در مکانهاي عمومي با استفاده از تلفن هاي همراه درباره مسايل شغلي شان بحث و گفت و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “تلکام دات کو دات يو کي” ، وودافون انگليس اخيرا نتايج تحقيقي را منتشر کرده است که نشان مي دهد بيش از ۷۰ درصد از تمامي کارگران  در مکانهاي عمومي با استفاده از تلفن هاي همراه درباره مسايل شغلي شان بحث و گفت و گو مي کنند که حتي گاهي موضوع اين گفت و گوها مربوط به مسايل حساس و اطلاعات محرمانه آنها مي شود.
وودافون به شرکت هاي مختلف هشدار داده تا به کارکنانشان اطلاع بدهند درزمينه تبادل اطلاعات محرمانه بيشتر دقت کرده و حتي الامکان اطلاعات ياد شده را با استفاده از شيوه هاي مطمئن تر از جمله پست الکترونيک ردو بدل کنند.
۲۶ درصد از کارکنان مورد سووال ، تاييد کرده اند که مکالمات تلفني شان توسط افراد ديگر شنود شده است.
براساس نتايج نظرسنجي صورت گرفته توسط وودافون ، مشخص شده است اين افراد در مکالمات تلفني درمکانهاي عمومي درباره مسايل مختلف از جمله  زندگي شخصي و دوستان بدون درنظر گرفتن موارد ايمني و دقت صحبت کرده اند.
دراين تحقيقات که در ماه فوريه سال ۲۰۰۸ ميلادي توسط شرکت “تي ان اس”  صورت گرفته است ، از ۲ هزار و ۵۳ کاربر تلفن همراه پرسش و تحقيق شده است.
شرکت وودافون که دفتر مرکزي آن درشهر “نيوبري” انگليس قراردارد،درسال ۱۹۸۳به عنوان بخشي از شرکت ” Racal Telecom”  تاسيس  و از سال ۱۹۹۱ مستقل شده است.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳۱ ميليارد و ۱۰۴ ميليون پوند انگليس و سود خالص آن  حدود يک ميليارد و ۵۶۴ ميليون پوند گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا