سنگين ترين گوشي دنيا در چين ساخته شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، ظرافت و سبک وزن بودن از ويژگي هاي برجسته دستگاه هاي تلفن همراه محسوب مي شود؛ اما اين دستگاه تلفن همراه جديد از اين ويژگي ها مستثني است و به عنوان بزرگ ترين تلفن همراه طراحي شده است.اين گوشي ۹۱ سانتي متر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، ظرافت و سبک وزن بودن از ويژگي هاي برجسته دستگاه هاي تلفن همراه محسوب مي شود؛ اما اين دستگاه تلفن همراه جديد از اين ويژگي ها مستثني است و به عنوان بزرگ ترين تلفن همراه طراحي شده است.
اين گوشي ۹۱ سانتي متر طول دارد و وزن آن ۲۲ کيلوگرم است که در مقايسه با سبک وزن ترين گوشي دنيا با ۴۰ گرم وزن ، ۵۵۰ برابر بزرگ تر است و
حمل چنين گوشي بسيار سخت و تقريبا غير ممکن خواهد بود.
” تان” ، سازنده چيني اين گوشي حدود شش ماه براي ساخت آن براساس استانداردهاي معتبر وقت صرف کرد و. تنها تفاوت اين گوشي با ديگر دستگاهها ي معمولي اين است که اين دستگاه از ويژگي لرزشي برخوردار نيست زيرا اگر چنين گوشي با ۲۲ کيلوگرم وزن بلرزد مطمئنا حالتي شبيه زلزله خواهد داشت.
تان هنوز نامي براي اين گوشي انتخاب نکرده است اما نام هاي   Behemophone و Colossophone ،Hulkophone  براي اين گوشي پيشنهاد شده است.
وي اميدوار است بتواند اختراع خود را در کتاب رکوردهاي گينس ثبت کند.  
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا