مدل G900 سوني اريکسون

اين گوشي خوش دست به ابعاد ۱۳در ۴۹ در ۱۰۶ ميليمتري داراي ۹۹ گرم وزن است که از لحاظ صفحه نمايش گوشي داراي يک صفحه نمايش ۲.۴ اينچي لمسي از نوع TFT,256K   است. ** حافظه داخلياين مدل از برند سوني اريکسون داراي ۱۶۰ مگابايت حافظه به صورت داخلي است و نيز داراي کارت حافظه خارجي …

اين گوشي خوش دست به ابعاد ۱۳در ۴۹ در ۱۰۶ ميليمتري داراي ۹۹ گرم وزن است که از لحاظ صفحه نمايش گوشي داراي يک صفحه نمايش ۲.۴ اينچي لمسي از نوع TFT,256K   است.
** حافظه داخلي
اين مدل از برند سوني اريکسون داراي ۱۶۰ مگابايت حافظه به صورت داخلي است و نيز داراي کارت حافظه خارجي از نوع M2 است که قابليت ارتقا را داراست . در بخش امکانات ارتباطي G900 داراي GRPS class 10 ، ۳G ، WLAN ، USB v2.0 و Bluetooth V2.0 with A2DP مي باشد و همچنين از سيستم عامل   SYMBIAN OS UIQبرخوردار است.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
اين مدل سوني اريکسون داراي دو دوربين بوده که دوربين دوم اين مدل جهت مکالمات تصويري بر روي گوشي تعبيه شده است . دوربين دوم اين گوشي، دوربين پنج مگاپيکسلي است که به ابعاد ۱۹۴۴در ۲۵۹۲ پيکسل عکس برداري مي کند و نيز داراي فوکوس اتوماتيک و فلاش است که عکس برداري را در محيط کم نور مطلوب ساخته و کيفيت عکس ها را ارتقا مي دهد . دوربين اين مدل قابليت فيلمبرداري به مقدار حافظه ي موجود گوشي را داراست.
** ساير امکانات
از ديگر مشخصات و امکانات اين مدل مي توان به داشتن راديو موج FM و فناوري TRACK ID و VOICE DIAL اشاره داشت . G900 در رنگ بندي هاي قهوه اي تيره و قرمز به بازار عرضه خواهد شد . در آخر بايد گفت که باتري اين مدل ۱۲ ساعت مکالمه ي پيوسته را پشتيباني مي کند و نيز گوشي مي تواند به مدت ۳۸۰ ساعت در حالت انتظار ( آماده باش) باقي بماند.
** سخن آخر
پيش بيني مي شود اين گوشي که بتازگي در بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده مورد استقبال اکثر کاربران برند سوني اريکسون قرار گيرد.
اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين مدل سوني اريکسون در دسترس نيست.
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا