ويمپل کام ، مجوز GSM روسيه را به دست آورد

به گزارش گروه اخبار ترجمه “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ويمپل کام روسيه اعلام کرد:اين قرارداد به منظور ارتقا شبکه هاي راديويي ۹۰۰و ۱۸۰۰مگاهرتز اين شبکه در ۵۰ ناحيه از روسيه منعقد شده است.يکي ازمقامات آگاه در اين باره گفت:از جمله اهداف اين قرار داد نظارت بر خطوط ارتباطي اصلي ،خطوط ارتباط از راه دور و محافظت …

به گزارش گروه اخبار ترجمه “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ويمپل کام روسيه اعلام کرد:اين قرارداد به منظور ارتقا شبکه هاي راديويي ۹۰۰و ۱۸۰۰مگاهرتز اين شبکه در ۵۰ ناحيه از روسيه منعقد شده است.
يکي ازمقامات آگاه در اين باره گفت:از جمله اهداف اين قرار داد نظارت بر خطوط ارتباطي اصلي ،خطوط ارتباط از راه دور و محافظت از ميراث فرهنگي اين کشور مي باشد.
وي که نامش ذکر نشد، با اشاره به اين که مهلت انجام اين قرارداد ۵سال مي باشد، اعلام کرد :ويمپل کام موظف است تا ۲۸آوريل ۲۰۱۳مفاد موجود در قرارداد را به طور کامل به اتمام برساند.
تعداد کاربران تلفن همراه در روسيه تا ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي ۱۶۳ميليون و۷۳۰هزار نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۱.۸در صد بوده است.
در اين کشور۱۰ اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
ويمپل کام دومين اپراتور بزرگ تلفن همراه جمهوري فدرال روسيه و شانزدهمين اپراتور تلفن همراه جهان مي باشد که در ۷۴منطقه از ۸۹ منطقه  روسيه و اکثر کشورهاي آسياي مرکزي نمايندگي دارد.
 کل کاربران اين اپراتور تا نوامبر ۲۰۰۶بيش از ۵۳ميليون نفر اعلام شده است که حدود ۲۵ميليون از اين تعداد تا سال ۲۰۰۵ميلادي متعلق به خود کشور روسيه بوده اند.
دفتر  اصلي اين اپراتور در مسکو پايتخت اين کشور قرار دارد.
۱۳۴/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا