گوشي نوکيا ۵۰۰۰ رو نمايي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي داراي دوربين ۳/۱ مگاپيکسل بوده و همانند مدل ۵۳۱۰ نوکيا طراحي شده که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد.اين گوشي به گونه اي طراحي شده که اطراف آن ترکيبي از رنگ هاي سفيد و سبز و قسمت رويي آن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي داراي دوربين ۳/۱ مگاپيکسل بوده و همانند مدل ۵۳۱۰ نوکيا طراحي شده که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد.
اين گوشي به گونه اي طراحي شده که اطراف آن ترکيبي از رنگ هاي سفيد و سبز و قسمت رويي آن آبي و مشکي است و حالت فانتزي دارد.
احتمال مي رود که اين گوشي براي کودکان طراحي شده باشد اما نوکيا در اين باره اطلاعاتي ارايه نکرده است به طوري که فرض مي شود آن را براي همه سنين در نظر گرفته است اما با توجه به رنگ اين گوشي احتمالا مورد پسند افراد بالغ قرار نخواهد گرفت.
از ويژگي هاي گوشي ۵۰۰۰ نوکيا مي توان به پشتيباني از شبکه دوباند GSM  (900/1800 or 850/1900 MHz) ، دوربين ۳/۱ مگاپيکسل و صفحه نمايش دو اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و پشتيباني از ۶۵ هزار رنگ اشاره کرد.
اين گوشي همچنين داراي  MP3پلير، راديو FM ، پيام صوتي  ،مرورگر WAP ، ايميل، جاوا MIDP 2.0، تقويم و هندزفري است.
ابعاد اين گوشي ۱۰۶ x 46 x 11.1 ميليمتر و وزن آن ۷۴ گرم بوده و داراي باتري ۷۰۰ mAh است که در حالت مکالمه ۷۵/۴ ساعت و در حال آماده باش ۳۳۶ ساعت شارژ نگه مي دارد.
 اين گوشي در ابتداي تابستان با قيمت ۱۴۰ دلار  در بازارهاي اروپا، آمريکا ، آفريقا و آسيا عرضه مي شود.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا