اتصالات امارات به بازار هند چشم دوخته است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”،”محمد حسن عمران” رييس اتصالات در بيانيه اي براي بازار بورس امارات عربي متحده  گفت: هند براي اتصالات بازار جذابر و فرصت جديدي است و کارشناسان ما راهبردهاي مختلف ورود به اين بازار را براي دستيابي به مناسب ترين روش ها را بررسي کرده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”،”محمد حسن عمران” رييس اتصالات در بيانيه اي براي بازار بورس امارات عربي متحده  گفت: هند براي اتصالات بازار جذابر و فرصت جديدي است و کارشناسان ما راهبردهاي مختلف ورود به اين بازار را براي دستيابي به مناسب ترين روش ها را بررسي کرده اند.
وي  افزود: شرکت در حال بررسي مجوز زيست محيطي اعلام شده توسط دولت هند است و  با شرکت هاي مختلف به طور مستقيم در حال مذاکره هستيم.
سهام شرکت هندي  Spice به سرعت افزايش يافته است و در حال حاضر  47 درصد آن متعلق به “شرکت تله کام مالزي” و بقيه در دست موسس آن “بوپندرا کومار مودي” است.
اتصالات اعلام کرد که اين شرکت در ۱۴ کشور آسيايي، آفريقايي و امارات بيش از ۳۲ ميليون مشترک و کاربر دارد که از اين تعداد بيش از ۵ ميليون مشترک اماراتي هستند.
۱۱۳/۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا