انتقال شبکه هاي اجتماعي از لپ تاپ به تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوز دي، کاربران معمولا روزي چندين مرتبه به سايت هاي مختلف سر مي زنند و با دوستانشان تعامل و ارتباط برقرار مي کنند، براين اساس با ورود اين سايت هاي محبوب به تلفن همراه کاربران به راحتي و در هر جايي مي توانند به اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوز دي، کاربران معمولا روزي چندين مرتبه به سايت هاي مختلف سر مي زنند و با دوستانشان تعامل و ارتباط برقرار مي کنند، براين اساس با ورود اين سايت هاي محبوب به تلفن همراه کاربران به راحتي و در هر جايي مي توانند به اين سايت ها از طريق تلفتن همراه دسترسي داشته باشند.
Mig33 يکي از شبکه هاي اجتماعي است که مخصوصا براي استفاده در دستگاه هاي بي سيم طراحي شده و هر روز به شمار کاربرانش افزوده مي شود.
شبکه هاي اجتماعي موفقي چون  MySpace و Facebook همچنين  MocoSpace و Groovr اميدوارند که بتوانند مردم را با ارايه سرويس هايي براي تلفن همراه بيش از پيش جذب کنند و به افرادي که به تلفن همراه بيش از لپ تاپ علاقه دارند، سرويس ارايه دهند.
شبکه هاي  Facebook و  MySpace در سال ۲۰۰۶ نسخه ساده تر سايت ها ي خود را با کاربردهايي مناسب براي صفحه نمايش کوچک روي تلفن همراه ارايه دادند.
اواخر ماه گذشته  MySpaceسايت موبايل خود را دوباره طراحي کرد که به کاربران تلفن همراه اجازه مي دهد، با ديگران به تعامل ، آپلود تصاوير و عکس ها و تغيير آنها بپردازند.
همچنين سايت LinkedIn ماه گذشته اولين کاربرد رايگان موبايلي را عرضه و  به مشترکان سرويس هاي مختلفي را ارايه کرد.
شبکه MySpace پيش بيني مي کند که در چند سال آينده بيشترين ترافيک  اين سايت ها از طريق تلفن همراه باشد.
بر اساس اين گزارش ، سرويس هاي موبايلي در آمريکا بيش از آسيا و اروپا مورد استفاده قرار مي گيرد.
۱۳۵/ ۱۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا