نگاهي به گوشي هاي لوکس نوکيا Vertu در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک گجت”، گوشي هاي Vertu زياد پيشرفته نيستند اما لوکس هستند و تعداد مدل هاي آن محدود ، منحصر بفرد و براي مخاطبان خاص خود توليد مي شود.اين گوشي ها عبارت از Ascent، Constellation، Signature، و سري Ascent Ti. شرکت Vertu همچنين نسخه محدود Ferrari  …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک گجت”، گوشي هاي Vertu زياد پيشرفته نيستند اما لوکس هستند و تعداد مدل هاي آن محدود ، منحصر بفرد و براي مخاطبان خاص خود توليد مي شود.
اين گوشي ها عبارت از Ascent، Constellation، Signature، و سري Ascent Ti. شرکت Vertu همچنين نسخه محدود Ferrari  است.
گوشي هاي Vertu با طلا و الماس پوشيده شده اند و  جديداً Vertu 8 گوشي جديد در هند ارايه داده است که از الماس صورتي تزيين شده و يک جواهرساز فرانسوي اين جواهرات را براي Vertu تامين کرده است.
قيمت فروش گوشي هاي Vertu نوکيا در هند از ۲۲۰ هزار روپيه شروع شده و به ۴ ميليون روپيه مي رسد.
اغلب گوشي هاي پيشرفته اين شرکت با الماس هاي براق و سنگ هاي قيمتي ساخته شده است و مشتريان اين گوشي ها هم براي طراحي و هم براي تکنولوژي آنها پول گزافي پرداخت مي کنند.
 صفحه نمايشگر گوشي هاي سري Signature از کريستال ياقوت تشکيل شده  وجنس فلز به کار رفته در گوشي هاي سري Signature از “پلديان” ترکيبي از فلزهاي استيل و تيتانيوم است که بادوام و ضد خش است. 
بعلاوه در اين گوشي ها از رساناي طلا استفاده شده است که  مصرف انرژي را بهينه مي سازد و در نتيجه طول عمر باتري بيشتر مي شود.
تمام اين گوشي ها از نرم افزار سيستم عامل نوکيا بهره برده اند.
کاربران گوشي هاي Vertu که زياد مسافرت مي کنند  مي توانند از سرويس ويژه Concierge که در آنها تعبيه شده است ،استفاده کنند.
اين سرويس جهاني ۲۴ ساعته که در اصل انگليسي است به کاربران خدمات مختلف از جمله رزور بليت ، فيلم و  راهنمايي مسيرارايه مي دهد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا