فناوري پيام کوتاه وروزگار خاکستري توليد کنندگان چيني

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده:تبليغ در بزرگ ترين بازار هاي تلفن همراه براي بسياري از توليد کنند گان تبديل به رويا شده است.با اين وجود اين تبليغات در مواردي که غير اصولي مورد استفاده قرار بگيرند مسبب بروز مشکلات و ناراحتي هايي براي کاربران است و باعث افزايش شکايت …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده:تبليغ در بزرگ ترين بازار هاي تلفن همراه براي بسياري از توليد کنند گان تبديل به رويا شده است.
با اين وجود اين تبليغات در مواردي که غير اصولي مورد استفاده قرار بگيرند مسبب بروز مشکلات و ناراحتي هايي براي کاربران است و باعث افزايش شکايت آنها مي شود.
  در اين گزارش  بازار تبليغات پيام کوتاه چين در صدر بازار هاي تبليغاتي جهان قراردارد که بيشترين شکايت را به خاطر پيام کوتاه هاي غير اصولي از سوي کاربران دريافت کرده است.
“ونگ في”مدير يکي از توليد کنندگان تبليغاتي پيام کوتاه در چين گفت:در حال حاضر توليد کنندگان اينگونه تبليغات در چين با چالش هايي روبه رو شده اند و اينده انها در صورت اصلاح نکردن سياست هاي خود به خطر خواهد افتاد.
وي افزود:آمارها نشان مي دهد تهيه کنندگان پيام کوتاه در اين کشور روزانه ميليون ها پيام کوتاه تبليغاتي  براي کاربران تلفن همراه ارسال مي کنند.
في يادآور شد :توليد کنندگان اين گونه تبليغات در بعضي موارد اطلاعات شخصي کاربران خود را به شرکت هاي ديگر مي فروشند.
“تنگ ژينگ زينگ” يکي ديگر از تهيه کنندگان تبليغات پيام کوتاه گفت:کارما تجارت اطلاعات است و ما هر آماري را که لازم باشد و نياز داشته باشيم مي توانيم به دست آوريم.
تعداد کابران تلفن همراه چين تا ماه اگوست ۲۰۰۷ ميلادي حدود ۵۱۵ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۳۹.۰۱درصد اعلام شده است.
دو اپراتور معروف اين کشور “چاينا موبايل”و “چاينا يونيکام”است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا