مهم ترين اقدامات مخابراتي هفته پنجاه و يکم سال جاري

به گزارش موبنا روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جزئيات مهمترين اقدام‌هاي شرکت‌هاي مخابرات استاني را در اين هفته اعلام کرد.بر اساس اين گزارش در استان آذربايجان‌شرقي با بهره‌برداري از تلفن‌هاي خانگي ۲۵ روستا ، تعداد روستاهايي که از تلفن خانگي بهره‌مند شدند به ۲ هزار و ۳۳۱ روستا رسيد. در استان اردبيل در …

به گزارش موبنا روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جزئيات مهمترين اقدام‌هاي شرکت‌هاي مخابرات استاني را در اين هفته اعلام کرد.
بر اساس اين گزارش در استان آذربايجان‌شرقي با بهره‌برداري از تلفن‌هاي خانگي ۲۵ روستا ، تعداد روستاهايي که از تلفن خانگي بهره‌مند شدند به ۲ هزار و ۳۳۱ روستا رسيد.
در استان اردبيل در هفته گذشته، ارتباط دهي و واگذاري تلفن خانگي به روستاهاي الماس کندي و پيرالوان از توابع شهرستان اردبيل و روستاهاي تک بلاغ و وکيل‌آباد از توابع شهرستان نير انجام شد.
در اين هفته در استان اصفهان پروژه تلفن همراه روستايي از طريق WLL-GSM در گنجگان سميرم با مجموع منصوبه ۹۰۰ شماره راه‌اندازي شد.
همچنين ۱۹ پروژه تلفن همراه BTS باند (۱۸۰۰) و (۹۰۰) در اصفهان (۱۲ پروژه)، توابع اصفهان (۳ پروژه)، شهرضا ، فلاورجان، گلپايگان و نجف‌آباد هرکدام يک پروژه راه‌اندازي شد.
در استان بوشهر نيز دفتر ICT روستايي ايل‌شهر راه‌اندازي شد.
در استان چهارمحال و بختياري ۲۰۰ مدرسه در شهرستان‌هاي استان از طريق اينترانت به شبکه رشد متصل شدند.
همچنين در استان خراسان جنوبي سايت GSM-WLL روستايي علي‌آباد چاه شند از توابع نهبندان نصب و راه‌اندازي شد و روستاهاي تلمبه نصرت، چاه موسي بومدي از نهبندان و توتک از سربيشه داراي تلفن خانگي شدند.
در استان خراسان رضوي در سطح استان تلفن پنج روستاي بايي، سرخ سرا، فري‌آباد، هفت سويي (از توابع تايباد) و سنگ کليدر سبزوار از طريق WLL-GSM و روستاي باغ خيرات سبزوار با سوئيچ پارستل ۲۵۶ شماره راه‌اندازي شد.
همچنين BTS هاي بيهق سبزوار در باند ۱۸۰۰، چشام و مزينان سبزوار و نسر تربت‌حيدريه در باند ۹۰۰ راه‌اندازي شد.
در استان سمنان درصد موفقيت ارتباطات وارده به استان از ساير SC/PCها به ميزان ۷۴/۷ ، درصد موفقيت ارتباطات صادره از استان به ساير SC/PCها به ميزان ۰۵/۲، درصد موفقيت‌ ارتباطات صادره به LX ها به ميزان ۲۷/۱ و درصد موفقيت ارتباطات صادره به MSCها به ميزان ۷۳/۱ بهبود يافت.
در استان کردستان به متقاضيان روستاهاي سوتپه، نشور سفلي، يوزباش کندي، علي‌آباد کرفتو، قمچيان، دولت‌آباد، رحمت‌آباد، تهمورث سيم‌کارت WLL واگذار شد.
در استان کرمانشاه نيز در هفته پنجاهم ، شش سايت GSM روستايي در قيسوند، کميجه (هرسين)، سايت‌هاي ملک‌آباد، کهتر، نورآباد(سنقرکليايي)، سايت کلاوه (روانسر) راه‌اندازي شد؛ همچنين، ۲۸ روستا داراي ارتباط تلفن خانگي شدند.
۱۲۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا