شرکت مخابرات ايران وارد بورس شد

به گزارش خبرنگار “موبنا” به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  “صابر فيضي”، مدير عامل شرکت مخابرات ايران ، اظهار داشت: بر اين اساس، سهام اين شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار خواهد بود. وي افزود: زمان درج در تابلو بورس نيز به‌زودي و با تصميم شرکت بورس مشخص خواهد شد. …

به گزارش خبرنگار “موبنا” به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  “صابر فيضي”، مدير عامل شرکت مخابرات ايران ، اظهار داشت: بر اين اساس، سهام اين شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار خواهد بود.
وي افزود: زمان درج در تابلو بورس نيز به‌زودي و با تصميم شرکت بورس مشخص خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: پيش از اين مجلس شوراي اسلامي در لايحه بودجه سال ۸۶، دولت را مکلف کرده بود تا ۱۰ درصد از سهام شرکت مخابرات ايران را در سال جاري به متقاضيان عرضه کند.
فيضي در خصوص اقداماتي که طي سال جاري و به منظور آماده سازي مخابراتي براي عرضه به بخش خصوصي صورت گرفته بود نيز گفت: پيش از اين و طي چند مرحله، حسابرسي سال‌هاي ۸۴، ۸۵ و ميان‌دوره‌اي سال ۸۶ آماده و به مراجع ذي‌ربط تحويل داده شد.
وي تصريح کرد: معرفي کارگزار شرکت مخابرات و همچنين ارايه پروانه اپراتور اول نيز از ديگر خواسته‌هاي سازمان بورس بود که طي سال جاري به نتيجه رسيد.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران تأکيد کرد: بر اين اساس، شرکت کارگزاري بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار معرف انتخاب و همچنين کليات پروانه اپراتور اول نيز به تصويب کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي رسيد.
وي اظهار داشت: تصويب اساسنامه شرکت مخابرات ايران در هيات وزيران و همچنين باقي ماندن بخش حاکميتي فناوري اطلاعات در اختيار دولت، از ديگر تصميمات مهمي بود که طي سال جاري و از سوي مراجع ذي‌ربط در خصوص واگذاري مخابرات ايران به بخش خصوصي اتخاذ شد.
وي افزود: اميدواريم با شرايط به وجود آمده، سهام شرکت مخابرات ايران هر چه زودتر روي تابلو بورس به متقاضيان عرضه شود.
 117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا