نصب آنتن روي گوشي تلفن همراه براي استفاده از از راديو اف ام

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ، دست اندرکاران و سازندگان لوازم وتجهيزات جانبي تلفن همراه براي دسترسي راحت تر و با کيفيت تر کاربران به راديو اف ام ، آنتن هوايي را براي نصب روي گوشي عرضه کردند.با استفاده از اين وسيله يا آنتن که با نام …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک ، دست اندرکاران و سازندگان لوازم وتجهيزات جانبي تلفن همراه براي دسترسي راحت تر و با کيفيت تر کاربران به راديو اف ام ، آنتن هوايي را براي نصب روي گوشي عرضه کردند.
با استفاده از اين وسيله يا آنتن که با نام ” FM Radio Aerial” يا “آنتن هوايي راديو اف ام” عرضه شده است ،  کاربران مي توانند برنامه هاي  راديويي موج اف ام را با کيفيت بسيار خوب دريافت و بدون نياز به گوشي يا هدفون ،صداي صاف و واضح راديويي را بشنوند.
اين وسيله براي گوشي هاي تلفن همراهي که داراي سيستم پخش برنامه ايستگاههاي راديويي هستند، از جمله گوشي تلفن همراه Nokia N95 ، قابل استفاده است.
اين آنتن به راحتي و با وارد کردن جک ۵/۳ ميليمتري آن به قسمت ورودي صوتي گوشي تلفن همراه قابل نصب و استفاده است.
کاربراني که از اين آنتن استفاده مي کنند بايد توجه داشته باشند براي پاسخگويي به تلفن هاي ورودي و يا هنگام برقراري تماس تلفني توسط خود کاربر ، بايد انتن را از گوشي قطع کنند.
قيمت اين وسيله ۹۹/۳ پوند انگليس ( حدود ۸ دلار) اعلام شده است.
 131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا