وريزون گوشي Motorola RIZR Z6cx را عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، حرف “x” که در آخر نام مدل اين گوشي آمده است ،احتمالا بيانگر اين است که اين گوشي فاقد دوربين مي باشد.اين گوشي از بسياري جهات به گوشي تلفن همراه موتورولا مدل Moto Z6c شباهت دارد.شرکت موتورولا ظاهرا به اين دليل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، حرف “x” که در آخر نام مدل اين گوشي آمده است ،احتمالا بيانگر اين است که اين گوشي فاقد دوربين مي باشد.
اين گوشي از بسياري جهات به گوشي تلفن همراه موتورولا مدل Moto Z6c شباهت دارد.
شرکت موتورولا ظاهرا به اين دليل اين گوشي را بدون دوربين توليد کرده است تا کاربراني که در مکانها و ادارات سري کار مي کنند و يا مکانهايي که عکاسي درآنها ممنوع است ، بتوانند به راحتي اين گوشي را با خود حمل کرده و از آن استفاده کنند.
به هرحال امروزه  گوشي تلفن همراه بدون دوربين يک گوشي کامل به شمار نمي رود وشايد شرکت آمريکايي موتورولا ازايده  سيستم قفل ايمني دوربين همراه که توسط شرکت کانادايي “ريم” RIM مطرح شده است، در نمونه جديد اين گوشي استفاده کند.
قيمت اين گوشي ۹۹/۱۷۹ دلار اعلام شده است.
شرکت وريزون Verizon Communications Inc.   درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شده و دفاتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارند.
اين شرکت در زمينه سرويس هاي صنعت مخابرات فعاليت دارد و سرويس هاي اينترنتي پهن باند ، سرويس هاي تلويزيوني ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور را عرضه مي کند .
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا