مدل ۶۲۱۰ نوکيا

گوشي موبايل نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator يک گوشي چهاربانده است که بر اساس شبکه‌هاي GSM (850/900/1800/1900MHz) و WCDMA (900/2100MHz، ۸۵۰/۲۱۰۰MHz يا ۸۵۰/۱۹۰۰MHz کار مي‌کند. گوشي همراه نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator از سرويس جديد Nokia Maps 2.0 بهره مي‌برد. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم ديجيتال چهار  برابر آن اشاره …

گوشي موبايل نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator يک گوشي چهاربانده است که بر اساس شبکه‌هاي GSM (850/900/1800/1900MHz) و WCDMA (900/2100MHz، ۸۵۰/۲۱۰۰MHz يا ۸۵۰/۱۹۰۰MHz کار مي‌کند.
گوشي همراه نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator از سرويس جديد Nokia Maps 2.0 بهره مي‌برد.
از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم ديجيتال چهار  برابر آن اشاره کرد که کيفيت خوبي دارد. اين دوربين رزولوشني برابر با ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پيکسل داشته و به فلاش مجهز است. در عين حال، به شما امکان مي‌دهد با سرعت ۱۵ فريم بر ثانيه به صورت VGA فيلم‌برداري کنيد. شايان ذکر است دوربين ديگري نيز براي انجام مکالمه‌هاي تصويري در نظر گرفته شده که عملکرد خوبي دارد.
يکي ديگر از مشخصه‌هاي اين گوشي تجهيز آن به سرعت سنج است که به فعال شدن گوشي و کار کردن آن در جهت درست و با توجه به جهت قرارگيري کاربر کمک مي‌کند. از ديگر امکانات موبايل ۶۲۱۰ Navigator مي‌توان به قابليت‌هاي موسيقي و ارتباطي آن اشاره کرد. پخش‌کننده آن نيز از فرمت‌هاي MP3، MP4، AAC، eAAC+ و WMA پشتيباني مي‌کند.
با نوکيا ۶۲۱۰ Navigator مي‌توانيد پيام‌هاي مختلفي مانند پيام‌هاي SMS، MMS، اي‌ميل و پيام فوري را ارسال يا دريافت کنيد. اين گوشي به راديو FM مجهز است.


** صفحه نمايش
صفحه نمايش آن نيز يک صفحه نمايش ۴/۲ اينچي TFT با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پيکسلي است که ۱۶ ميليون رنگ را نمايش مي‌دهد. اين صفحه نمايش کيفيت بسيار خوبي دارد و مطمئنا از کار با آن راضي خواهيد بود.
** باتري
باتري به کار رفته در اين گوشي يک باتري يون ليتوم نوع ۹۵۰ mAh است که براي مدتي معادل ۲۲۰ ساعت در حالت استندباي و ۳ ساعت و ۴۰ دقيقه مکالمه مفيد عمر مي‌کند. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به Bluetooth 2.0،‌ قابليت خواندن فايل‌هاي Office، يادداشت صوتي، حافظه آزاد ۱۲۰ مگابايتي با پشتيباني از کارت‌هاي حافظه microSD، مشخصه Push to talk، Java MIDP 2.0 و مانند آن اشاره کرد. پيش بيني مي‌شود که نوکيا ۶۲۱۰ Navigator در سه‌ ماهه دوم سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازارهاي جهاني عرضه شود. به عنوان مشخصه‌هاي اصلي گوشي همراه نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator مي توان به هوشمند بودن اين مدل مبتني بر سيستم عامل سيمبين سري ۶۰ ،صفحه نمايش ۴/۲  اينچي ۱۶ ميليون رنگي TFTبا کيفيت، دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي مجهز به فلاش، قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS ، MMS، ايميل و پيام هاي فوري،  زنگ‌هاي پلي فونيک ، پشتيباني از زنگ‌هاي MP3 و AAC، مجهز به کارکرد A-GPS،پشتيباني از Java MIDP 2.0 ، هندزفري داخلي،حافظه آزاد ۱۲۰ مگابايتي با پشتيباني از کارت‌هاي حافظه microSD ،باتري يون ليتيوم ۹۵۰ mAh ، ابعاد: ۱۴.۹×۴۹×۱۰۳ ميلي‌متر ، وزن ۱۱۷ گرمي ،مدت زمان مکالمه مداوم تا سه  ساعت و ۴۰ دقيقه و مدت زمان استندباي تا  220 ساعت اشاره کرد.
** سخن آخر
اين گوشي که به تازگي معرفي شده تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه خواهد شد.
تا کنون اطلاعاتي دقيقي در باره قيمت اين گوشي در دسترس نيست.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا