“اچ تي سي” جديدترين گوشي خود را معرفي کرد

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که بتازگي به بازار جهاني همراه معرفي شده است تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار تلفن همراه عرضه خواهد شد و به جمع ديگر محصولات اين شرکت خواهد پيوست. پيش بيني مي شود گوشي HTC P3470 کم يکي از گوشي هاي زيبا شرکت HTC است که مخاطبان بسياري …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که بتازگي به بازار جهاني همراه معرفي شده است تا اواسط سال ۲۰۰۸ ميلادي در بازار تلفن همراه عرضه خواهد شد و به جمع ديگر محصولات اين شرکت خواهد پيوست.
پيش بيني مي شود گوشي HTC P3470 کم يکي از گوشي هاي زيبا شرکت HTC است که مخاطبان بسياري را به سوي خود جلب کند.
ابعاد اين گوشي ۱۰۸ در ۳/۵۸ در ۷/۱۵ است و وزن آن نيز ۱۲۲ گرم است  و از چهار باند GSM 850 ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ پشتيباني مي کند .
همچنين صفحه نمايش آن از نوع TFT touchscreen, 65K colors با ۸/۲اينچ اندازه و رزيوليشن x 320 pixels 240 بوده که معمولا نوع رايج در بين گوشي هاي PPC مي باشد که کيفيت مناسبي را به همراه دارد و اين صفحه نمايش که به صورت لمسي است امکان تشخيص دست خط را هم دارا مي باشد .
زنگ هاي مورد نظر هم براي رينگتون Polyphonic, MP3 است و دفتر چه تلفن آن هم بستگي به ميزان فضاي خالي در حافظه دارد و نامحدود مي باشد.
اين گوشي اچ تي سي از کارت حافظه( microSD (TransFlash پشتيباني مي کند که همراه اين گوشي کارت ميکرو SD با حجم يک گيگابايت براي ذخيره نقشه ها و ساير اطلاعات در دسترس کاربران قرار مي گيرد . همچنين اين گوشي داراي MB RAM, 256 MB ROM 128  است.سيستم عامل اين گوشي قدرتمند ترين و بهترين سيستم عامل را براي PPC ها داراست که همان Microsoft Windows Mobile 6.0 Professional است که امکانات بسيار زيادي دارد و نرم افزار هاي بسيار قدرتمندي را ساپورت مي کند.
اين گوشي قابلييت دريافت و ارسال SMS, MMS, Email, Instant Messaging را مانند بسياري از گوشي ها دارد. علاوه بر آن از جستجو گرهاي WAP 2.0/xHTML, HTML PocketIEنيزبهره مي برد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي  از ديگر ويژگي هاي اين گوشي به شمار مي آيد.
همچنين باطري موجود در اين گوشي که از نوع Standard battery, Li-Ion 1100 mAh بوده و در حالت استند باي ۲۴۰ ساعت ودر حالت مکالمه مداوم بيشتر از پنج ساعت و ۵۰ دقيقه دوام مي آورد که مي تواند سبب دوام و پايداري بيشتر گوشي شود.
قيمت اين گوشي تا زمان عرضه نهايي آن در بازار جهاني تلفن همراه به صورت دقيق مشخص نخواهد بود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا