پرفروش ترين گوشي سوني اريکسون ناياب شد

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي W810 سوني اريکسون که از حدود دو سال گذشته در بازار تلفن همراه عرضه شد مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت ولي  در زمان حاضر در سطح بازار تلفن همراه کمياب شده است.اکثر فروشندگان معتقدند که به دليل عرضه نشدن اين گوشي احتمال افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار ريالي …

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي W810 سوني اريکسون که از حدود دو سال گذشته در بازار تلفن همراه عرضه شد مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت ولي  در زمان حاضر در سطح بازار تلفن همراه کمياب شده است.
اکثر فروشندگان معتقدند که به دليل عرضه نشدن اين گوشي احتمال افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار ريالي اين مدل سوني اريکسون در روزهاي آتي وجود دارد.
اين گوشي به دليل امکانات مناسب و قيمت مقرون به صرفه نسبت به ساير مدل هاي سوني اريکسون از فروش خوبي برخوردار شده است.
اين گوشي چندي پيش با قيمت يک ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گرفت.
گوشي اسپرت W810 قابليت پخش انواع فرمت ها صوتي و تصويري مانند MP3،AAC و MPEG4 دارد و موجب شده تا به نوعي در رديف محصولات سوني اريکسون، يک گوشي برجسته و متفاوت محسوب شود .دوربين
دو مگاپيکسلي اين گوشي داراي فوکوس خودکار است و قابليت بزرگنمايي تصاوير را تا چهار برابر دارد .اين مدل که به فلاش مجهز است در ابعاد ۱۲۲۴ در ۱۶۲۳ پيکسل عکسبرداري مي کند.
همچنين اين دوربين قابليت فيلمبرداري به ميزان ظرفيت حافظه را هم دارد. مدل فوق ۲۰ مگا بايت حافظه دارد و همچنين از امکان استفاده از يک کارت Memory Stick Duo Pro 512 مگابايتي نيز برخوردار است که مي توان آن را تا دو گيگا بايت ارتقاء داد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا