سنگاپوري ها در زمينه استفاده ازسرويس پيام فوري در آسيا اول هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، تحقيقات اين مرکز نشان مي دهد که جوانان تايوان و مالزي به طور مشترک در آسيا رتبه دوم و تايلندي ها رتبه سوم استفاده از سرويس پيام فوري را به خود اختصاص داده اند.در اين گزارش همچنين آمده است:ميانگين سني اين افراد بين ۱۵تا ۲۴ سال است. در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، تحقيقات اين مرکز نشان مي دهد که جوانان تايوان و مالزي به طور مشترک در آسيا رتبه دوم و تايلندي ها رتبه سوم استفاده از سرويس پيام فوري را به خود اختصاص داده اند.
در اين گزارش همچنين آمده است:ميانگين سني اين افراد بين ۱۵تا ۲۴ سال است.
 در اين گزارش ميانگين زماني را که افراد در سنگاپور از اين سرويس استفاده مي کنند بيش از ۴ ساعت و در تايوان و مالزي سه ساعت و ۴۸دقيقه اعلام شده است.
اين مطالعه توسط شرکت تحقيقاتي “سينووات” و با بررسي روري ۱۱هزار جوان در بيش از ۲۰کشور آسيايي تهيه شده است.
در اين گزارش همچنين آمده است که ضريب نفوذ استفاده از سرويس هاي پرسرعت اينترنتي درسنگاپور به طور فزاينده اي در حال گسترش است.
“سينووات”همچنين در گزارش خود اورده است:با توجه به بررسي هاي انجام شده همچنين مشخص شد جوانان تايلندي  با ۴ساعت و ۳۶ دقيقه بازي در روز در صدرکاربران بازي هاي آنلاين  قرار دارند و بعد از آن  کاربران تايوان با چهار ساعت ، سنگاپور سه ساعت و ۵۴ دقيقه ، سنگاپور با چهارساعت و سه ساعت ۴۸دقيقه رهاي تايوان ،سنگاپور و کره سه ساعت  و ۴۸دقيقه رتبه هاي بعدي را به خود اختصاص داده اند.
تعداد کل کاربران در سنگاپورتا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰ نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد که ساين تل با يک ميليون و ۸۲۰هزار کاربر رتبه اول را دربين سه اپراتور ديگر به خود اختصاص داده است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در تايلند ۴۸ميليون و۷۸۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي در اين کشور ۷۷.۶درصد بوده است.
در اين کشور هفت اپراتور فعال وجود دارد که مهم ترين آنها اپراتورهاي AIS، DTAC،”ترو موو”و “هاچ” هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در مالزي ۲۱ميليون و ۸۵۳هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا فصل سوم سال ۲۰۰۶ميلادي ۸۱.۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در تايوان بيش از ۲۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا جولاي ۲۰۰۶ميلادي ۱۰۰.۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۹ اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
تعدادکاربران نلفن همراه در کره تا دسامبر ۲۰۰۶ميلادي بيش از ۴۰ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين دوره زماني ۸۲.۲۸ درصد اعلام شده است .
در اين کشور دو اپراتور سرويس هاي خود را در اختيار کاربران قرار مي دهند.
شرکت “مارکت ريسرچ”وابسته به ارتباطات جهاني  Aegis Group plc شزکت تحقيقاتي سينوات را در سال ۲۰۰۶ در آمريکاي شمالي تاسيس کرد.
 “ادريان چدور”مدير عامل کل شعبه هاي سينوييت در سراسر جهان  و “روبرت سکولنيک “مدير عامل اين شرکت در آمريکاي شمالي هستند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا