کاربران سنت گرا بيشترين سهم را دربازار تلفن همراه دارند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تي ام سي نت”، گروه “سنت گرايان تلفن همراه” که ۶۰ درصد کاربران و  بازار خريد را در اختيار دارند، از تلفن همراه خود بيشتر براي برقراري تماس و ارسال پيلم کوتاه استفاده مي کنند. موسسه تحقيقاتي اينسايت اکسپرس که در ايالت “کانکتي کات” آمريکا …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تي ام سي نت”، گروه “سنت گرايان تلفن همراه” که ۶۰ درصد کاربران و  بازار خريد را در اختيار دارند، از تلفن همراه خود بيشتر براي برقراري تماس و ارسال پيلم کوتاه استفاده مي کنند.
موسسه تحقيقاتي اينسايت اکسپرس که در ايالت “کانکتي کات” آمريکا قرار دارد،اعلام کرد که دو سوم اين افراد بالاي ۳۵ سال سن دارند.
گروه “پيشگامان موبايل” ۵ درصد بازار را در دست دارند و شامل افرادي هستند که در استفاده از آخرين تکنولوژي هاي دستگاه هاي فوق مدرن جلوتر از سايرين هستند.
افراد اين گروه به طور مداوم از کاربردهايي مانند اينترنت و ويديو در تلفن هاي همراه استفاده مي کنند و سن اغلب اين افراد زير ۳۵ سال است.
يک سوم پيشگامان موبايل از تلفن هوشمند استفاده مي کنند.
 گروه دوم “مقلدان تلفن همراه” هستند که ۲۵ درصد بازار را تشکيل مي دهند.
اين افراد به سمت پيشگام شدن پيش مي روند و هم اکنون از برخي کاربردهاي پيشرفته در گوشي خود استفاده مي کنند. اين گروه خواستار استفاده بيشتر از کاربردها و خريد مدل هاي جديد هستند.
گروه اول يعني پيشگامان گرايش ها را تعيين  و گروه دوم از آنها پيروي مي کنند.
اين افراد بخصوص براي بازاريابان جالب هستند و ۷۹ درصد از پيشگامان و ۶۵ درصد “مقلدان تلفن همراه” به يک نفر ديگر نحوه استفاده از کاربردهاي تلفن همراه را آموزش مي دهند.
موسسه تحقيقاتي  اينسايت اکسپرس به بازاريابان توصيه کرده است که به پيشگامان و “مقلدان تلفن همراه” توجه نشان دهند، زيرا  اين گروه ها به تبليغات توجه بيشتري دارند.
اين کاربران اعتقاد دارند که محصولاتي که تبليغ مي شوند بهتر از محصولاتي است که اصلاً تبليغ نمي شوند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا