انتخاب سه پيمانکار براي ارايه خدمات تلفن اينترنتي

به گزارش موبنا محمد باقر ظهوري فر اظهار داشت: هدف از برگزاري اين مزايده، استفاده از فناوري‌هاي نوين ارتباطي براي ارايه سرويس مطلوب و با قيمت مناسب‌ تري به مشترکان است. وي افزود: تلاش‌ها براي برگزاري اين مزايده از يک و نيم سال پيش آغاز و مقرر شده است تا انتقال ترافيک وارده و صادره …

به گزارش موبنا محمد باقر ظهوري فر اظهار داشت: هدف از برگزاري اين مزايده، استفاده از فناوري‌هاي نوين ارتباطي براي ارايه سرويس مطلوب و با قيمت مناسب‌ تري به مشترکان است.
وي افزود: تلاش‌ها براي برگزاري اين مزايده از يک و نيم سال پيش آغاز و مقرر شده است تا انتقال ترافيک وارده و صادره بين الملل به شرکت‌هاي برنده واگذار شود.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مهندس ظهوري فر در خصوص چگونگي اجراي فني اين طرح نيز گفت: بر اساس طرح تدوين شده براي هر يک از شرکت‌ها يک کد دسترسي در شبکه تعريف خواهد شد و آن‌ها نيز پس از انجام بازاريابي در سطح کشور، نسبت به انتقال ترافيک‌هاي موجود از داخل به خارج و بر عکس، اقدام خواهند کرد.
مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت در عين حال درباره روند انتخاب شرکت‌ها تصريح کرد: در ابتدا شرکت‌هاي متقاضي از لحاظ مشخصات فني، مالي و توان نيروي انساني مورد ارزيابي قرار گرفته و رتبه‌بندي خواهند شد.
وي ادامه داد: در مرحله بعدي شرکت‌هايي که از لحاظ فني رتبه‌هاي لازم را کسب و تعرفه مناسب‌تري را پيشنهاد دهد، به عنوان شرکت برنده مزايده معرفي خواهد شد.
به گفته اين مقام مسئول، مشخصات عامل از قبيل توانمندي مالي، بازرگاني، سوابق کاري، سيستم فني و طرح تجاري و همچنين مشخصات طرح پيشنهادي براي حمل ترافيک از قبيل سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده و امکانات کنترل مونيتورينگ و مهندسي ترافيکي و کشوري، از جمله شاخص‌هاي ارزيابي شرکت‌هاي حاضر در مزايده است.
مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت افزود: سنجش مشخصات همکاران خارجي نيز يکي ديگر از شاخص‌هاي اصلي ارزيابي شرکت کنندگان در مزايده VOIP خواهد بود.
وي اظهار داشت: متقاضيان تنها تا ۲۸ اسفند ماه جاري فرصت دارند تا در اين مزايده شرکت کنند و بر اساس برنامه ‌زمانبندي شده نيز، نتايج بررسي‌ها تا خردادماه سال ۸۷ اعلام خواهد شد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا