اف سي سي گوشي موتورولاMOTO Z9 را تاييد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، شرکت موتورولا گوشي ياد شده را در نمايشگاه “لاس وگاس” معرفي کرده بود.گوشي ياد شده داراي سيستم “جي پي اس” ، د وربين ۲ مگاپيکسلي ، راديو نسل سومي ، و سيستم عامل “لينوکس” است.شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، شرکت موتورولا گوشي ياد شده را در نمايشگاه “لاس وگاس” معرفي کرده بود.
گوشي ياد شده داراي سيستم “جي پي اس” ، د وربين ۲ مگاپيکسلي ، راديو نسل سومي ، و سيستم عامل “لينوکس” است.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
اين شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است و جايگاه خود را در جدول بزرگان توليدکننده تلفن همراه جهان به سامسونگ داده است.
اين شرکت آمريکايي در سال گذشته در بازار جهاني تلفن همراه از جايگاه دوم به رتبه سوم نزول کرده و پيش بيني مي شود که در صورت ادامه روند کنوني موتورولا به رتبه پنجم سقوط کند.
نوکيا ، سامسونگ، موتورولا ، سوني اريکسون و ال جي در حال حاضر به ترتيب   رتبه اول تا پنجم را دربازار جهاني تلفن همراه  دارند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا