“زد تي يي” چين به کسب عنوان پنجم توزيع کننده گوشي چشم دوخته است

به گزارش گروه اخبار خارچي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،اين شرکت چيني فعال در زمينه توليد و عرضه  تجهيزات گوشي هاي تلفن همراه  برنامه توسعه اي دستيابي به اين هدف را آشکارا دنبال مي کند،اين درحالي است که درحال حاضر شرکت هاي بزرگ نوکيا ، سامسونگ، موتورولا ، سوني اريکسون ، …

به گزارش گروه اخبار خارچي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،اين شرکت چيني فعال در زمينه توليد و عرضه  تجهيزات گوشي هاي تلفن همراه  برنامه توسعه اي دستيابي به اين هدف را آشکارا دنبال مي کند،اين درحالي است که درحال حاضر شرکت هاي بزرگ نوکيا ، سامسونگ، موتورولا ، سوني اريکسون ، و ال جي به ترتيب رتبه اول تا پنجم جهاني را در اين بازار دراختيار دارند.
در نگاه اول شايد اين طور به نظر برسد که اين شرکت چيني  باتوجه به شرايط بازار و ضعف شرکت آمريکايي موتورولا  قصد دارد سهم  بازار اين شرکت را از آن خود کند.
بر خي معتقدند که با توجه به توليدات جديدي که شرکت موتورولا اخيرا وارد بازار کرده است و شواهد از حضور فعال و مجديد اين شرکت در بازار جهاني تلفن هاي همراه حکايت دارند، بعيد به نظر مي رسد  شرکت چيني زد تي يي براحتي بتواند سهم بازار موتورولا را از آن خود کند.
براساس گزارش موسسه “گارتنر” ، شرکت زد تي يي در فصل چهارم سال ۲۰۰۷ ميلادي ۳۰ ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه به فروش رسانده که اين ميزان ۲/۱ درصد فروش بازار جهاني درفصل ياد شده است .
شرکت زد تي ايي  درسال ۱۹۸۵ تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر “شن زن” Shenzhen  در جمهوري چين قراردارد و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت دارد.
تعداد کارمندان اين شرکت ۳۹ هزار و ۲۶۶ نفر اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا