کاهش قيمت نسبي انواع کدهاي سيم کارت همراه اول

“علي حيدري” يکي از فعالان حوزه سيم کارت در اين باره گفت: به دليل کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول، اکثر فروشندگان براي فروش بهتر خود در آستانه عيد مجبور به تعديل قيمت برخي از کدهاي اين اپراتور از جمله کدهاي “۱”،”۲″،”۳″ و “۵” در سطح بازار تهران شدند.کدهاي کارکرده “۱”،”۲″،”۳″ و “۵” به …

“علي حيدري” يکي از فعالان حوزه سيم کارت در اين باره گفت: به دليل کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول، اکثر فروشندگان براي فروش بهتر خود در آستانه عيد مجبور به تعديل قيمت برخي از کدهاي اين اپراتور از جمله کدهاي “۱”،”۲″،”۳″ و “۵” در سطح بازار تهران شدند.
کدهاي کارکرده “۱”،”۲″،”۳″ و “۵” به ترتيب با بهاي پنج ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، چهار ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
همچنين بهاي فروش سيم کارت صفر کدهاي “۲”،”۳″ و “۵”  پنج ميليون و ۴۵۰ هزار يال، چهار ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال است.
سيم کارت صفر کدهاي “۴”،”۶″،”۷″ و “۸” به بهاي سه ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ هزار ريالي به فروش مي رسد.
 همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز به بهاي سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال بازار سيم کارت هاي ايرانسل نيز در آستانه عيد نوروز روزهاي آرامي را پشت سر مي گذارد.
سيم کارت ثابت و اعتباري ايرانسل بدون نوسان قيمت مانند گذشته به بهاي  750 هزار ريال و ۱۵۰ هزار ريال در بازار به فروش مي رسد.
سيم کارت تاليا و اعتباري همراه اول هم بدون تغيير قيمت نسبت به گذشته خريدوفروش مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا