نوکيا گوشي ۶۲۱۰ Navigator را به بازار عرضه خواهد کرد

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که  مي‌توان آن را جانشين مناسبي براي گوشي ۶۱۱۰ Navigator به شمار آورد با  دو رنگ مشکي و قرمز به جمع ديگر محصولات نوکيا خواهد پيوست.ابعادي اين گوشي برابر با ۹/۱۴در ۴۹در ۱۰۳ ميلي‌متر با وزن در حدود  117 گرم است.گوشي موبايل نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator يک گوشي چهاربانده …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که  مي‌توان آن را جانشين مناسبي براي گوشي ۶۱۱۰ Navigator به شمار آورد با  دو رنگ مشکي و قرمز به جمع ديگر محصولات نوکيا خواهد پيوست.
ابعادي اين گوشي برابر با ۹/۱۴در ۴۹در ۱۰۳ ميلي‌متر با وزن در حدود  117 گرم است.
گوشي موبايل نوکيا مدل ۶۲۱۰ Navigator يک گوشي چهاربانده است که بر اساس شبکه‌هاي GSM 850،۹۰۰،۱۸۰۰،۱۹۰۰MHz و WCDMA (900/2100MHz، ۸۵۰/۲۱۰۰MHz يا ۸۵۰/۱۹۰۰MHz کار مي‌کند.
از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم ديجيتال چهار برابر آن اشاره کرد که از کيفيت  مطلوبي برخوردار است.
 اين دوربين رزولوشني برابر با ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پيکسل داشته و به فلاش مجهز است. در عين حال، به کاربر امکان مي‌دهد با سرعت ۱۵ فريم بر ثانيه به صورت VGA فيلم‌برداري کند.
يکي ديگر از مشخصه‌هاي اين گوشي تجهيز آن به سرعت سنج است که به فعال شدن گوشي و کار کردن آن در جهت درست و با توجه به جهت قرارگيري کاربر کمک مي‌کند. از ديگر امکانات موبايل ۶۲۱۰ Navigator مي‌توان به قابليت‌هاي موسيقي و ارتباطي آن اشاره کرد. پخش‌کننده آن نيز از فرمت‌هاي MP3، MP4، AAC، eAAC+ و WMA پشتيباني مي‌کند.
صفحه نمايش اين مدل نوکيا نيز يک صفحه نمايش ۲.۴ اينچي TFT با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پيکسلي است که ۱۶ ميليون رنگ را نمايش مي‌دهد.
باتري به کار رفته در اين گوشي يک باتري يون ليتوم نوع ۹۵۰ mAh است که براي مدتي معادل ۲۲۰ ساعت در حالت استندباي و سه ساعت و ۴۰ دقيقه مکالمه مفيد عمر مي‌کند. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به Bluetooth 2.0،‌ قابليت خواندن فايل‌هاي Office، يادداشت صوتي، حافظه آزاد ۱۲۰ مگابايتي با پشتيباني از کارت‌هاي حافظه microSD، مشخصه Push to talk، Java MIDP 2.0 و مانند آن اشاره کرد.
پيش بيني مي شود بعد از عرضه اين گوشي در بازار تلفن همراه اين مدل نوکيا با استقبال خوبي از سوي کاربران روبرو شود.
قيمت نهايي گوشي  6210 Navigator   تا کنون مشخص نشده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا