P3300 اچ تي سي

 اين مدل يکي از سبک ترين تلفن هاي Pocket PC است. اين مدل اچ تي سي از مواد پلاستيکي مات ساخته شده است و از استحکام کافي برخوردار است. بلندگوي مکالمه در قسمت فوقاني قاب جلو و بالاي صفحه نمايش قرار دارد. آرم HTC نيز در اين قسمت مشاهده مي شود.قلم در پايين گوشه راست …

 اين مدل يکي از سبک ترين تلفن هاي Pocket PC است. اين مدل اچ تي سي از مواد پلاستيکي مات ساخته شده است و از استحکام کافي برخوردار است.
بلندگوي مکالمه در قسمت فوقاني قاب جلو و بالاي صفحه نمايش قرار دارد. آرم HTC نيز در اين قسمت مشاهده مي شود.قلم در پايين گوشه راست قرار مي گيرد که استفاده از آن آسان است. دو LED کوچک در دو طرف بلندگو بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شود که براي نورهاي سرويس بکار مي روند.
کليد حرکتي مدور با مرکز تاييد کننده زير صفحه نمايش وجود دارد که کليد هاي سبز و قرمز ، کليد Ok ، کليد ويندوز و چند کليد ديگر در اطراف آن قرار گرفته اند.
کناره هاي تلفن از نوارهاي فلزي تشکيل شده است. کليد واسط فرمان هاي صوتي ، کليد ولوم در طرف چپ تلفن وجود دارد.
کليد روشن و خاموش و کليد دوربين در طرف راست تلفن قرار دارد. کليد دوربين محل مناسبي ندارد و استفاده از آن خيلي آسان نيست کانکتور MiniUSB و محل بند مچ در پايين تلفن قرار گرفته است. دستگاه از طريق MiniUSB شارژ شده و به PC وصل مي شود. براي وصل کردن هدفون و گوش دادن به موسيقي نيز از اين پورت استفاده مي شود. از سيم هدفون به عنوان آنتن راديو نيز استفاده مي شود.
کارت حافظه زير سيم کارت قرار مي گيرد يعني براي تعويض کارت حافظه بايد درب باتري را باز کنيد. باتري را بيرون بياوريد و سيم کارت را بيرون بکشيد تا به محل کارت حافظه دسترسي پيدا کنيد. درب باتري در قاب پشت تلفن قرار دارد که به راحتي با يک انگشت باز مي شود.
**صفحه نمايش
۳۳۰۰ P داراي يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ با وضوح QVGA است که K 65 رنگ را نشان مي دهد. صفحه نمايش بخش عمده اي از قاب جلو را مي پوشاند. وضوح تصاوير ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل است و کيفيت خوبي دارند.
 **دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري P3300 اچ تي سي  دو مگا پيکسلي بوده  است. دوربين و آينه خود نگاره در قاب پشت تلفن قرار دارد اما LED در اين قسمت مشاهده نمي شود تا به عنوان فلش عمل کند. بعد از فشار دادن کليد دوربين در طرف راست تلفن، نرم افزار آن ۵ ثانيه بعد فعال مي شود. بعد از گرفتن عکس نيز بايد ۵ ثانيه ديگر منتظر بمانيد تا دوربين، عکس را با بالاترين کيفيت در حافظه داخلي ذخيره کند.
منوي دوربين طوري تنظيم شده است که بيشتر اطلاعات مورد نياز را روي صفحه نمايش نشان مي دهد. در اين حالت از صفحه نمايش به عنوان نماياب استفاده مي شود. شما به راحتي مي توانيد با استفاده از منوي Settings آنها را تغيير بدهيد.کيفيت دوربين و عکس هاي آن درحد متوسط است.دوربين P3300 در وضوح ۱۴۴ در  176 پيکسل کليپ هاي کوتاه نيز ضبط مي کند که در واقع کيفيت پاييني دارند و فقط براي سر گرمي مي باشند.
**حافظه
 حافظه داخلي تلفن ۶۴Mb Rom و ۱۲۸Mb Ram است که با استفاده از محل کارت MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد. WM قابليت هاي نامحدودي براي نصب نرم افزار فراهم کرده است که تنها محدوديت آن، حافظه موجود و سخت افزار تلفن است. برنامه هاي موجود شامل نسخه هاي موبايل Word ، Excel، Power Point ، OutLook ،Internet Explorer، Explorer ، Media Plager و…. است.


** سخن آخر
اين گوشي که از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني تلفن همراه شده بعد از ورود به بازر تلفن همراه تهران به مبلغ شش ميليون و ۶۰۰  هزار ريال در اختيار کاربران قرار گرفت.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا