دور جديد تبليغات براي پيش فروش سيم کارت دولتي همراه اول شروع شد

به گزارش خبرنگار موبنا شرکت ارتباطات سيار ايران با انتشار اطلاعيه اي تغييرات در نحوه ثبت نام و واگذاري تلفن هاي همراه اعتباري و دائمي همراه اول را که از تاريخ اول فروردين سال ۸۷ آغاز مي شود به آگاهي تمامي متقاضيان رسانده است.بر اساس اين اطلاعيه ميزان ثبت نام سيم کارت براي هر متقاضي …

به گزارش خبرنگار موبنا شرکت ارتباطات سيار ايران با انتشار اطلاعيه اي تغييرات در نحوه ثبت نام و واگذاري تلفن هاي همراه اعتباري و دائمي همراه اول را که از تاريخ اول فروردين سال ۸۷ آغاز مي شود به آگاهي تمامي متقاضيان رسانده است.
بر اساس اين اطلاعيه ميزان ثبت نام سيم کارت براي هر متقاضي حقيقي و يا حقوقي نامحدود بوده و چنانچه تقاضا بيش از حد ظرفيت و نيز امکانات فني محدود باشد زمان، نحوه و تعداد تحويل سيم کارت متعاقبا به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.
اين گزارش حاکي است که واگذاري سيم کارت هاي همراه اول اعتباري در صورت وجود ظرفيت و امکانات فني ظرف مدت ۳۰ الي ۴۵ روز پس از تکميل و تحويل مدارک لازم و با اولويت به کساني که تعداد کمتري سيم کارت ثبت نام کرده اند ، انجام خواهد شد و از ميزان ثبت نام هر متقاضي حداکثر ۵ فقره سيم کارت در هر مرحله قابل واگذاري است.
اين تصميمات در حالي صورت مي گيرد که شرکت ارتباطات سيار از جمله ۳۲ شرکت مخابراتي است که طبق ابلاغيه بند “ج” اصل ۴۴ قانون اساسي بايد به بخش خصوصي واگذار شود.
قرار بود سهام شرکت مخابرات تا پايان سال جاري به بازار بورس عرضه شود اما موضوع پروانه شرکت مخابرات،کشف قيمت خرده سهام و برخي مسائل ديگر سبب شده است که واگذاري شرکت مخابرات به بخش خصوصي به سال آينده موکول شود .
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا