قيمت گوشي براي مردان بيشتر از زنان اهميت دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، آناليتيکس اعلام کرد که زنان در خريد گوشي بيشتر از مردان به کاربردهاي تلفن همراهبيشتر اهميت مي دهند.در اين تحقيق آمده است که مردان بيشتر تحت تاثير مرور گوشي ها در مجلات قرار مي گيرند، در حالي که زنان بيشتر تحت تاثير …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، آناليتيکس اعلام کرد که زنان در خريد گوشي بيشتر از مردان به کاربردهاي تلفن همراهبيشتر اهميت مي دهند.
در اين تحقيق آمده است که مردان بيشتر تحت تاثير مرور گوشي ها در مجلات قرار مي گيرند، در حالي که زنان بيشتر تحت تاثير تعريف ها و پيشنهادات ديگران هستند.
موسسه ” استراتژي آناليتيکس ” افزود:  در مجموع مارک و قيمت دو عامل اصلي و تاثير گذار در خريد تلفن همراه در ميان زنان و مردان امريکايي است.
اين موسسه در اين تحقيق به تفاوت تمايلات خريداران ۵۰ گوشي پرفروش در آمريکا توجه کرده است.
اين تحقيق روي ۹ هزار خريدار تلفن همراه در طول ۳ فصل اول سال ۲۰۰۷ و با استفاده از داده هاي نحوه کاربرد هر مدل و آمارگيري از خريداران مدل هاي پرفروش صورت گرفته است.
“بري گيلبرت” يکي از مسوولان اين پژوهش گفت که  ديدگاه خريداران تلفن همراه بر مبناي انتخاب مدل گوشي ابزار کاملاً با ارزشي  براي سازندگان و اپراتورهاي فروشنده اين گوشي ها است.
در زمان اجراي اين تحقيق حدود ۲۵۰ نوع گوشي ارزان ، گران و جديد با امکانات زياد به بازار معرفي شده بود.
موتورولا بازار آمريکا را با بيشترين تعداد فروش گوشي در دست دارد که ۵۰ درصد بيشتر از رقيب اصلي خود سامسونگ فروش داشته است.
۱۱۳/۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا