Call center همراه اول ۶ ماه آينده راه اندازي مي شود

محمد مهدي عطوفي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:در زمان حاضر مرکز تماس مردمي ۰۹۹۹۰ پاسخگوي تماس مشترکان مخابرات ايران است که مشترکان همراه اول نيز در صورت هرگونه شکايت و کسب اطلاعات مي توانند با اين مرکز تماس بگيرند.وي با بيان اينکه در مرکز ۰۹۹۹۰ بالغ بر ۳۰ نفر پرسنل مشغول …

محمد مهدي عطوفي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:در زمان حاضر مرکز تماس مردمي ۰۹۹۹۰ پاسخگوي تماس مشترکان مخابرات ايران است که مشترکان همراه اول نيز در صورت هرگونه شکايت و کسب اطلاعات مي توانند با اين مرکز تماس بگيرند.
وي با بيان اينکه در مرکز ۰۹۹۹۰ بالغ بر ۳۰ نفر پرسنل مشغول فعاليت هستند افزود:تا زماني که Call center همراه اول به صورت مجزا فعال شود اين مجموعه تقويت مي شود تا پاسخگوي تماس مشترکان همراه اول نيز باشد.
عطوفي با تاکيد بر اينکه راه اندازي Call center همراه اول مستلزم راه اندازي مرکز بيلينگ هوشمند است يادآور شد:سيستم يکپارچه بيلينگ و Call center بايد توسط شرکت صاايران به عنوان پيمانکار اين پروژه اجرايي شود که به دلايلي به طول انجاميده است.
وي اظهار اميدواري کرد که از اينکه طي ۶ ماهه اول سال ۸۷ اين سيستم به صورت يکپارچه به بهره برداري برسد و يادآور شد:براي مشترکان همراه اول ۳۵ مرکز خدمات مشتريان (Call center ) در نظر گرفته شده است.
مديران شرکت ارتباطات سيار افتتاح call center را اوايل سال ۸۶ وعده داده بودند.
با افتتاح اين مركز به نيازهاي مشتركان از جمله قيمت، تعداد تماس‌هاي گرفته شده و برخي خدمات ديگر كه اكثر اپراتورها به مشتركان ارايه مي‌دهند، پاسخ داده مي‌شود.
به گفته کارشناسان در زمان حاضر شماره تماس ‌۰۹۹۹۰ به تنهايي پاسخگوي نياز مشتركان اپراتور اول نيست.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا