درآمد سرويس هاي سرگرمي موبايلي به ۴۷.۵ميليارد دلارمي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، ژوپيتر در ادامه گزارش خودپيش بيني مي کند که پذيرش سرويس هاي سرگرمي تلفن همراه باعث تاخير دربهبود پوشش دهي شبکه و افزايش سرسام آور هزينه ها مي شود.در گزارش اين مرکز همچنين آمده است که بعضي از مفاهيم تلفن همراه از جمله بازي هاي قمار …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، ژوپيتر در ادامه گزارش خودپيش بيني مي کند که پذيرش سرويس هاي سرگرمي تلفن همراه باعث تاخير دربهبود پوشش دهي شبکه و افزايش سرسام آور هزينه ها مي شود.
در گزارش اين مرکز همچنين آمده است که بعضي از مفاهيم تلفن همراه از جمله بازي هاي قمار و سرويس هاي شبکه اجتماعي ممکن است از طرف بعضي از مليت ها توسط جامعه بين المللي تحريم شود که اين امر مي تواند تاثيري در رشد  و توسعه اين بخش از صنعت تلفن همراه داشته باشد.
“ويندسور هولدن”يکي از محققان اين مرکز مي گويد : در ابتدا زنگ هاي تلفن همراه و عکس هاي پس زمينه به عنوان مهيج ترين و پر طرفدارترين سرگرمي موبايلي به شمار مي آمد اما با پيشرفت اين صنعت و ارايه فناوري هاي جديد شبکه هاي اجتماعي، فيلم هاي  ويديويي  و بازي ها ي چند نفره موبايلي بشدت مورد توجه قرار گرفتند.
وي افزود که چين و شرق دور در حال حاضر با در اختيار داشتن ۴۱ درصد از درآمد جهاني نبض بازار اين صنعت را در اختيار دارند.
  ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از ۵سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده است.
اين مرکز در زمينه هاي مختلف از جمله بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها ،استراتزي هاي بازار ارتباطات تحقيق و مطالعه مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا