تمامي نهادهاي دولتي موظف به ارسال پيامک فارسي شدند

به گزارش خبرنگار موبنا در اين ابلاغيه خطاب به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات آمده است:به منظور حمايت عملي از گسترش و ترويج خط و زبان فارسي در فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال ، تعرفه پيامک فارسي وانگليسي به شرح زير تعيين شده است:نرخ ارسال هر پيامک به زبان فارسي در سيم کارت دائمي …

به گزارش خبرنگار موبنا در اين ابلاغيه خطاب به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات آمده است:به منظور حمايت عملي از گسترش و ترويج خط و زبان فارسي در فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال ، تعرفه پيامک فارسي وانگليسي به شرح زير تعيين شده است:
نرخ ارسال هر پيامک به زبان فارسي در سيم کارت دائمي ، مبلغ هشتاد و نه ريال ( دو پالس ) تعيين و از تاريخ ابلاغ اين تصميم نامه اعمال مي شود.
همچنين نرخ هر پيامک به حروف انگليسي در سيم کارت دائمي ، مبلغ دويست و بيست ودو ريال ( پنج پالس ) تعيين و از تير ماه ۱۳۸۷ اعمال خواهد شد.
براساس اين ابلاغيه، نرخ هر پيامک در سيم کارت اعتباري ، بيست درصد بيش از سيم کارت دائمي است.
البته کليه دستگاههاي اجرايي ، بانک ها ، نهادها و موسسات عمومي دولتي و غير دولتي و شرکتهاي دولتي موظفند پيامک هاي خود را با حروف فارسي ارسال کنند.
همچنين وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بايد اقدام لازم را جهت رعايت مفاد کلي اين تصويب نامه توسط اپراتورهاي غير دولتي به عمل آورد.
۱۲۸/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا