استفاده کنندگان ازموبايل در حين رانندگي به دوسال زندان محکوم مي شوند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،پليس ويلز اعلام کرد:تحقيقات نشان مي دهد سرعت عکس العمل و کنترل خودرو از سوي افرادي که در هنگام رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کنند، بسيار کمتر از رانندگان ديگر است.“کارل توماس”يکي از مقامات پليس ولز در اين باره گفت: تمام تلاش خود را به منظور مبارزه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،پليس ويلز اعلام کرد:تحقيقات نشان مي دهد سرعت عکس العمل و کنترل خودرو از سوي افرادي که در هنگام رانندگي از تلفن همراه استفاده مي کنند، بسيار کمتر از رانندگان ديگر است.
“کارل توماس”يکي از مقامات پليس ولز در اين باره گفت: تمام تلاش خود را به منظور مبارزه با اين مشکل و کاهش خطرات آن به کار گرفته ايم.
وي افزود:رانندگي احتياج به مهارت کافي و تمرکز زياد دارد اما متاسفانه بسياري از رانندگان به اين موضوع توجهي نشان نمي دهند و براستفاده از تلفن همراه پافشاري مي کنند.
توماس گفت: آمارها نشان مي دهد در سال ۲۰۰۷ ميلادي تعداد ۲هزارو ۶۰۰نفر در اين کشور به خاطر استفاده از تلفن همراه جريمه شده اند.
ولز يکي از نواحي بريتانيا داراي  20هزار و ۷۵۸ کيلومتر مربع مساحت و حدود سه ميليون نفر جمعيت بوده و مرکز آن “کارديف”است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در بريتانياي کبير ۷۷ميليون و۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين منطقه ۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.
در اين منطقه ۱۱ اپراتور ارتباطي فعاليت مي کنند که از اين تعداد ۶ اپراتور ارايه دهنده سرويس هاي شبکه مجازي تلفن همراه هستند.
۱۳۴/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا