کوالکام شرکت Xiam Technologies ايرلند را ۳۲ ميليون دلار خريداري کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، کوالکام افزود: شرکت سازنده وب خصوصي تلفن همراه اين امکان را در اختيار اپراتورها و برندها ي ديگر مي گذارد تا در زمينه تهيه وب براي کاربران پيشنهاداتي را به آنها ارايه دهند.فناوري  MPOS اين شرکت همچنين نمونه هاي نمايش گرافيکي ،پروفايل هاي متني و رفتاري را …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، کوالکام افزود: شرکت سازنده وب خصوصي تلفن همراه اين امکان را در اختيار اپراتورها و برندها ي ديگر مي گذارد تا در زمينه تهيه وب براي کاربران پيشنهاداتي را به آنها ارايه دهند.
فناوري  MPOS اين شرکت همچنين نمونه هاي نمايش گرافيکي ،پروفايل هاي متني و رفتاري را براي وب تلفن همراه کاربران خود به صورت اختصاصي ارايه مي دهد.
شرکت  Xiam در سال ۲۰۰۴ميلادي به وسيله سرمايه گذاران بزرگ ايرلند “دلتا پارتنرز”و “اينترپرايز” در اين کشور تاسيس شد.
از جمله مشتريان اين شرکت مي توان از وودافون،اورنج و O2 برد.
مرکز تحقيق و توسعه ارتباطات مخابراتي بي سيم آمريکا پيش بيني کرد که در آمد شرکت آمريکايي Qualcomm يکي از بزرگ ترين توليدکنندگان تجهيزات ميکرو جهان در فصل اول سال۲۰۰۸ ميلادي به ۲.۴ميليارد دلار مي رسد.
اين مرکز در گزارش خود آورده است : درآمد اين شرکت در فصل اول سال ۲۰۰۷ميلادي ۲/۲ميليارد دلار بوده است.
اين شرکت همچنين انتظار دارد که حدود۹۵ ميليونCDMA را در کل بازارهاي جهاني عرضه کند و در فصل اول امسال در اين زمينه  حدود ۲۱۱ميليون دلار درآمد داشته باشد.
“پول اي جاکوبز”مدير کوالکام گفت که تقاضا براي دستگاههاي مجهز به سرويس CDMAروز به روز در حال افزايش است وکوالکام با تمام امکانات در صدد ارتقاي چيپ ست هاي CDMA است.


۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا