۳۰۰ دفتر خصوصي امور مشترکين به دستگاه آزمايش سيم کارت مجهز مي شوند

سيم کارت به دليل مشکل فني قطع شده باشد به صورت رايگان وصل خواهد شد.به گزارش خبرنگار موبنا محمد مهدي عطوفي روز سه شنبه در نشست خبري مديران ارتباطات سيار با خبرنگاران رسانه هاي جمعي در خصوص ثبت سريال مجدد گوشي هاي وارداتي تلفن همراه در شبکه اپراتور اول اظهار داشت: در زمان حاضر گوشي …

سيم کارت به دليل مشکل فني قطع شده باشد به صورت رايگان وصل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار موبنا محمد مهدي عطوفي روز سه شنبه در نشست خبري مديران ارتباطات سيار با خبرنگاران رسانه هاي جمعي در خصوص ثبت سريال مجدد گوشي هاي وارداتي تلفن همراه در شبکه اپراتور اول اظهار داشت: در زمان حاضر گوشي هايي که به صورت رنج وارد مي شود در صورت معرفي در شبکه ثبت مي شود همچنين گوشي هاي تک رنجي که مسافران با خود وارد مي کنند نيز قابل ثبت در شبکه است.
وي ادامه داد: در سيستم هاي قبلي امکان محاسبه ۵/۲ ميليون گوشي تک رنجي در سيستم EIR شبکه ميسر بود اما چنانچه به صورت رنجي وارد مي شد قابل ثبت بود .
وي از ارائه برنامه اي در پرتال شرکت ارتباطات سيار براي خريداران گوشي تلفن همراه  خبر داد که اطلاعات ثبت شده گوشي را به طور دقيق به مشترکان بازگو مي کند.
عطوفي در اين خصوص گفت:ظرف ۲ روز آينده اين سرويس در پرتال اپراتور اول به نشاني MCI.IR قابل دسترسي خواهد بود و خريداران مطمئن خواهند شد که گوشي شان در شبکه همراه اول فعال است و يا خير.
وي افزود:در اين سيستم ظرفيت را افزايش داده ايم اما هنوز هم ثبت سريال گوشي ها به صورت محدود انجام خواهد شد و چنانچه مشترک و يا وارد کنندگان بخواهند شماره سريال گوشي خود را در شبکه فعال کنند ظرف مدت ۲۴ ساعت امکان پذير خواهد بود.
عطوفي در عين حال با بيان اينکه تامين درآمد براي دفاتر امور مشترکين ارتباطات سيار در سال جاري بي نظير بود اظهار داشت: تاکنون بالغ بر  18 ميليون کارت شارژ در بازار تزريق کرده ايم که با احتساب سهم ۵/۳ درصد از فروش هر کارت شارژ، درآمدي بالغ بر ۶ ميليارد تومان براي دفاتر حاصل شده است. 
به گفته وي به ازاي هر ثبت نام سيم کارت اعتباري مبلغ هزار و ۵۰۰ تومان و دائمي ۳ هزار تومان نصيب دفاتر ثبت نام کننده خواهد شد که به طور کل اين دفاتر از لحاظ اقتصادي نسبت به سال گذشته رشد داشته اند.
معاون بازاريابي شرکت ارتباطات سيار با تاکيد بر اينکه پروژه بيلينگ ارتباطات سيار به نقطه شروع نزديک شده و در مرحله تيم سازي براي عمليات اجرايي پروژه است اظهار اميدواري کرد که در نشست آينده اين شرکت که در ارديبهشت ماه سال ۸۷ انجام خواهد شد اخبار خوبي در خصوص عملکرد پروژه بيلينگ ارائه شود.
به گفته وي همراه اول براي واگذاري صفر تا صد مراحل توزيع قبوض تلفن همراه با شرکت پست در حال مذاکره است که اين مسئله هنوز به جمع بندي نهايي نرسيده است.
معاون شرکت ارتباطات سيار در خصوص سيم کارت هايي که بي دليل مي سوزند نيز گفت: در سال ۸۶ يک ميليون و ۸۰۰ هزار سيم کارت به دليل مفقودي و سوختن تعويض شده است که در مقايسه با سال گذشته اين امار کاهش نشان مي دهد.
وي با تاکيد بر اينکه چنانچه سيم کارت مشترکان به دلايل فني سوخته شده باشد پس از تست در دفاتر ۳۸ گانه امور مشترکان به صورت رايگان سيم کارت نو تحويل مي شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا